Importatorul și distribuitorul de suplimente alimentare Secom l-a recrutat pe funcția de director de marketing&communication pe Răzvan Robescu, venit de Sanofi, și pe poziția de trade marketing manager, nou înființată, pe Cristina David, care a lucrat anterior la Ursus.
Răzvan Robescu are o experiență de aproximativ 10 ani în domeniu, ocupând anterior poziții strategice în companii din domeniul farmaceutic și FMCG. Înainte de a se alătura echipei Secom®, Răzvan Robescu a fost Senior Brand Manager în cadrul Sanofi.
Din noua poziție, Răzvan Robescu se va ocupa de dezvoltarea și supervizarea implementării planului strategic de marketing, alinierea strategiei de marketing la obiectivele companiei.
Cristina David coordonează departamentul de Trade Marketing, recent înființat în cadrul Secom®. Din poziția sa, Cristina David este responsabilă de dezvoltarea planurilor strategice pentru fiecare canal comercial de distribuție, conform strategiei Secom®, transpunerea obiectivelor de brand în acțiuni specifice de vânzări, coordonarea procesului de planificare și alinierea departamentelor de Marketing, Vânzări, Supply și Financiar, precum și de crearea și consolidarea relație dintre consumator, retaileri și companie.
Cu o experiență de 8 ani în domeniu, Cristina David se alătură Secom® de la Ursus, unde a ocupat pe parcursul a doi ani funcția de Category Manager.
Compania Secom, deținută e soții Costea, a înregistrat anul trecut afaceri de 12,2 milioane de euro, în creștere cu 19% față de 2014, și își propune să accelereze ritmul de dezvoltare în 2016.
Secom are un portofoliu de peste 270 de suplimente alimentare și produse fito-dermatocosmetice, disponibile în 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național.
Compania și-a creat și o rețea proprie de retail, având 8 magazine în București, Bacău, Brașov, Iași și Ploiești.