Rețeaua Medical MedLife anunță încheierea anului 2019 cu o cifră de afaceri pro-forma, consolidată la nivel de grup, în valoare de 989 milioane de lei (208,5 milioane de euro), înregistrând astfel o creștere de 24,5% față de 2018.
Potrivit reprezentanților companiei, evoluția se datorează unei creșteri organice solide la nivelul fiecărei linii de business, rezultat al strategiei urmate de Grup, care s-a axat cu preponderență pe diversificarea serviciilor și creșterea prezenței la nivel național. Astfel, cele mai mari creșteri au fost înregistrate la nivel de clinici (41%), respectiv stomatologie (35%), acestea fiind urmate de laboratoare (24%) și spitale (16%). Dincolo de creșterea organică, o contribuție importantă la această dinamică au avut-o și business-urile intrate anul trecut în portofoliul Grupului, respectiv Centrul Medical Micromedica, Centrul de Excelență Badea Medica, Spitalul Lotus Ploiești, Rózsakert Medical Center, unul dintre cei mai importanți operatori medicali din Ungaria, și Laboratorul OncoTeam. MedLife a anunțat anul trecut și achiziția spitalului OncoCard, tranzacția fiind în curs de avizare de către Consiliul Concurenței.
„Suntem mulțumiți de rezultatele obținute. Așa cum am preconizat, la finele anului 2019 am reușit să depășim pragul de 200 de milioane de euro, fiind prima companie medicală românească care atinge o asemenea performanță. Este rezultatul unor eforturi susținute la nivelul întregului grup, pe termen lung. Am lansat concepte noi, am adus tehnologie inovatoare, ne-am listat la Bursă și am continuat să creștem sănătos și să ne extindem la nivel național și chiar să ducem capitalul românesc dincolo de granițe”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.
“Suntem operatorul cu cel mai mare număr de unități medicale la nivel național și, totodată, ne rezumăm la o pondere scăzută a veniturilor provenite de la CNAS și Ministerul Sănătății, totalul acestora păstrându-se la nivelul anului trecut, respectiv 18%. Credem cu tărie că viitorul este legat de veniturile private prin consolidarea segmentului de abonamente la nivel național. În continuare atragem sume mari din domeniul privat degrevând semnificativ bugetul CNAS și cel al Ministerului Sănătății. Este o direcție în care credem și pe care o vom susține și în următorii ani”, a mai spus Mihai Marcu.
Compania a anunțat de curând intenția de a dezvolta cel mai mare proiect medical din România, MedLife Park. Noua unitate urmează să fie dată în exploatare gradual, în următorii 3-5 ani, MedLife având deja în lucru un studiu de fezabilitate pentru dezvoltarea proiectului.
Adițional, proiectelor de extindere și dezvoltare, MedLife va continua programul de achiziții, având discuții avansate cu mai mulți operatori medicali.
MedLife operează cea mai extinsă rețea de clinici, una din marile rețele de laboratoare medicale, spitale generale și specializate și are cea mai mare baza de clienți pentru Pachete de Prevenție în Sănătate din țară. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzărilor, una dintre marile companii private de sănătate din Europa Centrală și de Est.
Acțiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzacționare pe piața reglementată la vedere administrată de Bursa de Valori București, Categoria Premium, având simbolul de tranzacționare ″M″.