A&D Pharma a lansat un call-center pentru pacienții care caută medicamente cu disponibilitate redusă

A&D Pharma a lansat un call-center pentru pacienții care caută medicamente cu disponibilitate redusă
scris 15 iun 2016

Grupul farmaceutic A&D Pharma, care deține distribuitorul Mediplus și farmaciile Sensiblu, a lansat un serviciu de call-center la nivel național pentru pacienții aflați în căutarea unor produse cu disponibilitate redusă și care se vând prin intermediul farmaciilor.

Prin apelarea gratuită din orice rețea de telefonie a numărului verde 0800 500 800, pacienții interesați pot afla informații despre produse și pot solicita rezervarea acestora într-o farmacie de proximitate afiliată programului PharmAssist, menționează A&D Pharma.

Urmărește-ne și pe Google News

În cazul în care medicamentele solicitate nu sunt disponibile, echipa PharmAssist comandă produsele necesare direct de la furnizori și le rezervă timp de 48 de ore în farmacia afiliată preferată de pacient, acesta alegând să le achiziționeze în funcție de programul propriu.

Pentru toate medicamentele care au lipsit de pe piață au fost înregistrate exporturi paralele CITEȘTE ȘI Pentru toate medicamentele care au lipsit de pe piață au fost înregistrate exporturi paralele

”Am dezvoltat acest proiect pornind de la lipsa de informare a pacienților privind disponibilitatea produselor în farmacii. (...) Astfel, pacienții câștigă timp și se simt mai confortabil știind că au acces rapid la tratamentul prescris”, a declarat Robert Popescu, CEO A&D Pharma. 

Bazele A&D Pharma au fost puse în 1994 de oamenii de afaceri Ludovic Robert, Walid Abboud, Michel Eid și Roger Akoury. Ulterior, doi dintre ei - Michael Aid și Ludovic Robert - au ieșit din companie.

Distribuitorul de medicamente Mediplus, cel mai mare de pe piața locală, și cele peste 400 de farmacii Sensiblu, numărul doi, au adus anul trecut grupului farmaceutic A&D Pharma un profit net cumulat de 119,2 milioane lei (26,4 milioane euro). Câștigul este de 2,3 ori mai mare față de 2014, când s-a situat la 51,8 milioane lei, în condițiile în care piața farmaceutică a scăzut anul trecut pe fondul ieftinirii medicamentelor de la 1 iulie.

Astfel, 2015 a fost cel mai bun an din istoria Mediplus, reiese din datele publicate de Ministrul Finanțelor Publice, când a înregistrat o cifră de afaceri de 3,36 miliarde lei (746 milioane euro), în creștere cu 6,3% față de 2014, și un câștig net dublu, de 88 milioane lei (19,5 milioane euro).

În cazul farmaciilor Sensiblu, profitul net a crescut de aproape 4 ori, de la 8 milioane lei în 2014 la 31,2 milioane lei (6,9 milioane euro) anul trecut, dar cifra de afaceri a scăzut cu 5,6%, de la 1,25 miliarde lei la 1,18 miliarde lei (262 milioane euro).

În afară de Mediplus și Sensiblu, A&D Pharma mai deține și divizia de Marketing & Sales - A&D Pharma Marketing & Sales -, cu activități și în Bulgaria, Cehia, Polonia, Serbia, Slovacia și Ungaria.

viewscnt
Afla mai multe despre
a&d pharma
lansare
call center
medicamente