Hello Donuts, lanț de gogoșerii prezent pe piață din 2016 atât prin unități proprii, cât și în sistem de franciză, are în plan intrarea în câte două noi orașe în fiecare an, începând cu 2025, dar și ieșirea în afara granițelor țării. Pentru extindere este vizată și atragerea unui investitor.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Următoarea locație Hello Donuts va fi inaugurată cel mai probabil la începutul lunii noiembrie în Craiova, în cadrul Promenada Mall, aceasta fiind cea de-a 12 gogoșerie a rețelei la nivel național, iar până la finalul anului ar mai urma deschiderea unei gogoșerii în Brașov.
Gogoșeriile Hello Donuts sunt acum prezente în București, Brașov, Sfântul Gheorghe și Craiova.
“Intenționăm să deschidem în orașele mari câte o unitate de producție. Produsele noastre sunt proaspete și trebuie să le facem în fiecare zi. Asta este particularitatea produsului nostru, de la aluat până la decor, ele se fac în aceeași zi.
Și pentru asta intenționăm să deschidem unități de producție în orașele mari care să deservească trei sau patru locații din orașele respective. Planurile noastre sunt să avem cel puțin două orașe mari pe an deschise și cam șase locații în total pe an.
CITEȘTE ȘI FOTO Tractorul MadeInRo - RURIS Craiova reconfirmă: lansează o fabrică pentru un tractor românesc. "Dăm o nouă viață fostei fabrici MAT Craiova!"Preferăm mai degrabă să deschidem gogoșeriile în sistem de franciză, dar nu excludem să le deschidem și noi. De ce? Din cauza distanțelor. Este mult mai ușor de controlat dacă este un antreprenor local. Una este să controlăm noi Arad din București și una e să ai pe cineva acolo”, spune, pentru Profit.ro, Constantin Puiu, proprietarul business-ului Hello Donuts.
Antreprenorul intenționează să dea în franciză și unitățile de producție, pe lângă magazinele Hello Donuts.
CITEȘTE ȘI Ceapa dispare din meniuri Burger King, Taco Bell, KFC și Pizza Hut din America“Vizăm Timișoara și Oradea în primă fază. Avem discuții deja. Apoi, ne uităm către Vaslui, Bacău, Moldova. Abia am început discuțiile acolo.
Încercăm să ne consolidăm poziția noastră în România, dar lucrăm și la ieșirea în afara țării, în special în Republica Moldova și în Ungaria. Vrem ca în 2026 să mergem către Republica Moldova, iar în 2027 să intrăm pe piața din Ungaria”, mai spune acesta.
Bucureștiul mai suportă cel puțin 5 locații Hello Donuts.
CITEȘTE ȘI TAROM lansează o ofertă specială pentru călătorii către două orașe apropiate României“Acum lucrăm și la un proiect pentru o primă locație stradală în apropiere de Calea Victoriei. Noi nu vindem numai gogoși și e foarte greu să vinzi doar gogoși în Hello Donuts. Avem foarte important segmentul de cafea, de băuturi, smoothies, limonade, înghețată. Într-o locație Hello Donuts vorbim de undeva de 60-70% gogoși, 20% cafea și restul înghețată și băuturii”, afirmă Constantin Puiu, adăugând că are planuri și pentru atragerea unui investitor.
“Suntem în discuții, sunt interese pentru a dezvolta. Intenția este de a cumpăra un spațiu unde să avem ambele unități de producție, și de proaspete și de congelate în afara Bucureștiului. Investiția ar fi undeva la 300-400.000 euro. Așteptăm să treacă anul acesta și vedem în 2025”, precizează acesta.
Recent, Profit.ro a anunțat că Hello Donuts a intrat și pe segmentul de congelate în retailul mare, cu o fabrică proprie în Sectorul 3 al Capitalei.
CITEȘTE ȘI FOTO Cum vor arăta stațiile de pe linia de metrou Eroilor - Piața Iancului, inclusiv la Cișmigiu și UniversitatePentru 2024, Constantin Puiu estimează o cifră de afaceri de 500.000 de euro doar din vânzarea gogoșilor proaspete, o creștere de circa 15% față de 2023. Vânzările pentru cele congelate ar ajunge cam la 300.000 de euro pentru acest an. Profitabilitatea va fi undeva la 7-8% în 2024.
Segmentul de evenimente generează 5% din cifra de afaceri a companiei, în timp ce zona de delivery generează cam 15-20% din vânzările totale de gogoși.
CITEȘTE ȘI Nvidia a detronat, pentru scurt timp, Apple și a devenit cea mai valoroasă companie din lume, în urma unei creșteri record a acțiunilor alimentată de o cerere insațiabilă pentru noile sale cipuri AI“Cu siguranța va crește segmentul de evenimente. Lucrăm foarte mult la promovare pe partea aceasta, lumea le caută. Sunt companii mari care lucrează cu noi și au văzut că avem o calitate extraordinară.
Segmentul de delivery a mai scăzut acum, e undeva la 15-20%. După pandemie delivery ajunsese undeva la 50% și a scăzut cam de la an la an, iar acum suntem undeva la 15% delivery prin agregatori sau pe care îl facem noi”, mai spune Constantin Puiu.
Cele 11 unități Hello Donuts, dintre care 2 sunt proprii și 9 în franciză, vând 40.000 de gogoși lunar.