Vânzările Ariston Thermo România au crescut

Vânzările Ariston Thermo România au crescut
scris 29 iul 2020

Grupul italian Ariston Thermo, unul dintre cei mai mari producători la nivel global de echipamente destinate încălzirii și producerii de apă caldă menajeră, a înregistrat anul trecut vânzări de aproximativ 250 milioane lei în România, în creștere cu circa 10% față de 2018.

”Pe plan local, grupul este prezent de 22 de ani prin subsidiara Ariston Thermo România, liderul pieței de centrale termice și boilere electrice. Subsidiara locală a grupului a încheiat anul trecut cu vânzări de aproximativ 250 de milioane de lei, în creștere cu circa 10% față de anul 2018. Afacerile Ariston Thermo au înregistrat în 2019 cel mai bun an din istoria companiei în România, beneficiind de un context economic favorabil și de creșterea sectorului de construcții”, a anunțat grupul.

Urmărește-ne și pe Google News
Metropolitan Life anunță o creștere a primelor brute subscrise CITEȘTE ȘI Metropolitan Life anunță o creștere a primelor brute subscrise
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

De asemenea, investițiile grupului în cercetare și dezvoltare au depășit suma de 77 milioane de euro la finalul anului 2019.

Ariston Thermo are 7.500 de angajați la nivel global, venituri anuale de 1,7 miliarde de euro și peste 8,2 milioane de produse vândute anual în peste 150 de țări, scrie News.ro

”Investițiile grupului în cercetare și dezvoltare au depășit suma de 77 milioane de euro la finalul anului 2019”, arată grupul.

Grupul a anunțat miercuri că 2019 a fost cel mai bun din istorie, cu venituri de 1,71 miliarde de euro, în creștere cu peste 6% față de anul precedent. Aproximativ 72% din venituri au fost generate, în 2019, de soluții care folosesc energie din surse regenerabile și au eficiență ridicată.

Obiectivul Ariston este ca în anul 2022 peste 80% din veniturile sale să fie generate de astfel de soluții.

Ariston Thermo are peste 26 de unități de producție amplasate în 15 țări pe patru continente, 69 de subsidiare și 6 reprezentanțe în 42 de țări. La nivel regional, peste 38% din veniturile grupului sunt generate de Europa de Vest, urmează țările din Europa de Est cu o pondere de 18% în venituri și  Asia cu 17%.

Portofoliul de produse Ariston Thermo România este compus din centrale termice murale și de pardoseală, convenționale și în condensare, sub brandurile Ariston, Chaffoteaux și Elco, boilere electrice și indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer condiționat și panouri solare.

viewscnt
Afla mai multe despre
ariston thermo
centrale