Grupul petrolier ungar MOL a deschis două noi benzinării, în Bușteni și în Râșnov, în care a implementat conceptul Fresh Corner.
O investiție de tip greenfield într-o benzinărie este de 1-1,5 milioane euro, astfel că, potrivit calculelor News.ro, investiția MOL în cele două benzinării este de 2-3 milioane euro.
Rețeaua MOL România a ajuns în prezent la 210 stații, dintre care 67 au implementat conceptul Fresh Corner.
CITEȘTE ȘI Poșta caută un furnizor de carburant care să-i asigure minimum 300 de benzinării în 41 localități. Rompetrol și Lukoil au venit la discuții pentru 16,5 milioane lei. Recent a anulat licitația câștigată de LukoilÎn total, în acest an, MOL România și-a planificat investiții totale de 10-15 milioane euro.
Fresh Corner a fost implementat în România în 2015. În prezent, MOL a implementat conceptul Fresh Corner în 67 de stații din România și în 350 la nivelul Europei Centrale si de Est.
De altfel, MOL vrea să ajungă la 100 până la sfârșitul acestui an, în România, spunea la sfârșitul lunii august, Lars Höglund, vice-președinte senior al Grupului MOL, responsabil de segmentul retail, într-o întâlnire cu presa la București.
El sublinia atunci că ”în cel mai scurt timp posibil” va fi inaugurată în România prima stație de încărcare pentru mașini electrice.
Vânzările retail de motorină ale MOL în România au crescut cu 12% în prima jumătate a anului, în timp ce vânzările de benzină s-au majorat cu 1%, comparativ cu prima jumătate a lui 2016.
Grupul MOL are operațiuni în peste 30 de țări și aproximativ 25.000 de angajați în întreaga lume. Compania are, de asemenea, o rețea de aproximativ 2.000 de benzinării în Europa Centrală și de Sud-Est, în zece țări, din care peste 200 în România.