OMV Petrom anunță că a implementat o serie de măsuri pentru a asigura buna desfășurare a activităților și pentru a proteja sănătatea angajaților și clienților, susținând efortul autorităților și al populației de a combate răspândirea coronavirusului COVID-19. Printre acestea se numără suplimentarea aprovizionării benzinăriilor.
"Toate măsurile recomandate de autorități au fost implementate în stațiile noastre de carburanți, OMV și Petrom, de la măsuri stricte de igienă la mesaje despre prevenție pentru clienți și închiderea temporară a zonelor gastro, furnizând doar produse alimentare la pachet. Angajații din benzinării sunt dotați cu dezinfectanți, mănuși de unică folosință și măști. În plus, compania a suplimentat livrarea de produse în ambele rețele de distribuție pentru a satisface nevoile clienților", se arată într-un comunicat al companiei.
Potrivit sursei citate, pentru a asigura furnizarea de energie, OMV Petrom a activat Planul pentru Continuarea Activității, care prevede măsuri specifice pentru asigurarea continuității operațiunilor esențiale, ținând cont de etapele diferite ale situației generate de coronavirus. O echipă de management special desemnată monitorizează zilnic situația și lucrează intens să țină sub control impactul asupra operațiunilor și al infrastructurii critice.
CITEȘTE ȘI Noi, cei peste 25.000 de specialiști din domeniul farmaceutic, facem toate eforturile posibile pentru a vă furniza în mod normal medicamentele de care aveți nevoieÎn plus, activitatea în zonele de producție din Upstream, în rafinărie și în centrala electrică a fost organizată astfel încât să asigure continuitatea operațiunilor, implementând în același timp măsurile impuse de autorități.
"Ne confruntăm cu o situație globală fără precedent, care necesită un răspuns rapid și ferm din partea oamenilor, a companiilor și a autorităților. Ne-am mobilizat echipele și lucrăm îndeaproape cu autoritățile pentru a asigura energia de care țara are nevoie, implementând în același timp măsuri adecvate pentru sănătatea angajaților și clienților noștri", a declarat CEO-ul OMV Petrom, Cristina Verchere.
În comunicat se mai precizează că, pentru protejarea angajaților și clienților, OMV Petrom a implementat lucrul de acasă pentru angajații care pot lucra de la distanță și a flexibilizat programul de lucru. Compania folosește în mare măsură aplicații online și instrumente video și electronice pentru ședințe și pentru semnarea documentelor, asigurând astfel, pe cât de mult posibil, distanțarea socială.
CITEȘTE ȘI O nouă lege intră în vigoare: Tichetele de masă acordate angajaților vor putea fi majorate semnificativ"Avem experiență dovedită în gestionarea crizelor, demonstrată de maniera de succes în care ne-am desfășurat activitatea pe perioada crizei economice din 2008-2009 și a crizei prețului petrolului din 2014-2016. Estimăm că modelul nostru de business integrat, cu rafinăria Petrobrazi pe lanțul valoric al petrolului și centrala electrică Brazi pe lanțul valoric al gazelor naturale, va contribui la susținerea rezultatelor noastre financiare", afirmă OMV Petrom.
Pe de altă parte, compania arată că este conștientă că, de data aceasta, este vorba de o situație de o dificultate fără precedent, cu un context extrem de nefavorabil al prețului țițeiului, coroborat cu o situație economică în curs de deteriorare, care impune măsuri adecvate și luate la timp pentru a reduce impactul asupra poziției financiare. Pri
"Prin urmare, vom crește eforturile de prioritizare a investițiilor, de optimizare a portofoliului și de reducere a costurilor, menținându-ne angajamentul pentru siguranță, pentru reducerea amprentei de carbon și pentru crearea de valoare pentru stakeholderii noștri", conchide comunicatul OMV Petrom.