Enel introduce un nou sistem de acces al clienților în magazine, în contextul pandemiei

Enel introduce un nou sistem de acces al clienților în magazine, în contextul pandemiei
scris 14 dec 2020

Enel Energie și Enel Energie Muntenia aplică începând cu această săptămână un proiect-pilot prin care clienții pot avea acces în magazine inclusiv în baza unei programări telefonice.

Conform companiei, scopul este de a crește gradul de confort al clienților și, în același timp, de a le pune la dispoziție servicii de furnizare a energiei în condiții de siguranță deplină, pe fondul escaladării ratei de infectare cu Sars-CoV-2 și începerii sezonului rece.

Urmărește-ne și pe Google News
Vânzările online de alimente și produse necesare „noii normalități” au crescut cu până la 400%, de la începutul pandemiei de COVID-19 CITEȘTE ȘI Vânzările online de alimente și produse necesare „noii normalități” au crescut cu până la 400%, de la începutul pandemiei de COVID-19
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Proiectul este implementat în cele 17 magazine operate de către Enel Energie și Enel Energie Muntenia (regiunile Muntenia Sud, Banat și Dobrogea).

Clienții Enel Energie și Enel Energie Muntenia vor putea face programări în magazinele menționate apelând serviciul de Call Center, la numărul de telefon 021.9977 (apel cu tarif normal), și apăsând tasta 5. Programarea în magazine se face doar de către titularul de contract, de luni până vineri, între orele 10:00 – 16:00. Acesta va fi programat în minimum o zi lucrătoare sau maximum cinci zile lucrătoare de la inițierea apelului telefonic. 

viewscnt
Afla mai multe despre
enel energie
enel energie muntenia