Emma Zeicescu, noul director de comunicare al Philip Morris România

Emma Zeicescu, noul director de comunicare al Philip Morris România
scris 10 ian 2022

După o carieră de 21 de ani în media, Emma Zeicescu se alătură Philip Morris România ca director de comunicare. Din noua poziție, Emma Zeicescu va contribui la comunicarea viziunii companiei de a înlocui țigările cu produse fără fum care – deși nu sunt lipsite de riscuri – sunt o alegere mai bună decât continuarea fumatului. Dragoș Bucurenci, care a condus echipa de comunicare începând din 2019, a preluat funcția de director al departamentului afaceri externe.

Emma Zeicescu se alătură Philip Morris România după o carieră de mai bine de două decenii  în televiziune, presă scrisă și online . Este licențiată în jurnalism și s-a specializat în Breaking News și Talk-Show. A colaborat cu Realitatea TV (2006-2016), Televiziunea Română (2016-2019) și Gândul (2020-21). Este formator autorizat, consultant și trainer în comunicare și public speaking. Iubește comunicarea relevantă, activitatea de mentorat, creativitatea și crede în puterea fiecărui om de a construi și de a se reinventa.

Urmărește-ne și pe Google News
CONFIRMARE Tranzacție: Norvegienii au preluat business-uri românești ale gigantului hispano-german Siemens Gamesa, inclusiv 3 proiecte de parcuri eoliene de 360 MW CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Tranzacție: Norvegienii au preluat business-uri românești ale gigantului hispano-german Siemens Gamesa, inclusiv 3 proiecte de parcuri eoliene de 360 MW

România se află în centrul strategiei Philip Morris International (PMI) de a construi un viitor fără fum și de a înlocui țigările cu produse fără fum care – deși nu sunt lipsite de riscuri – sunt o alegere mai bună decât continuarea fumatului. PMI a făcut investiții semnificative în fabrica din Otopeni, de 500 de milioane de dolari, pentru transformarea acesteia dintr-o unitate de producție pentru țigări într-o fabrică de ultimă generație care produce consumabile pentru produsele fără fum dezvoltate de companie. În perioada 2022-2023, PMI va mai investi peste 100 de milioane de dolari și va continua să dezvolte capacitățile de producție pentru piața internă și externă, cât și pentru a avea un impact cât mai redus asupra mediului.

Portofoliul de produse fără fum IQOS al PMI include produse care nu ard tutunul (heat-not-burn), produse cu vapori cu conținut de nicotină și produse cu nicotină pentru uz oral. În 30 septembrie 2021, produsele fără fum dezvoltate de PMI sunt disponibile pentru vânzare în 70 de piețe în principalele orașe sau la nivel național, iar PMI estimează că aproximativ 14,9 milioane de fumători adulți din întreaga lume au trecut deja la IQOS și au renunțat la fumat. Pentru mai multe informații, 

viewscnt
Afla mai multe despre
emma zeicescu
philip morris românia