Discovery Communications va cumpăra Scripps Networks Interactive, ce deține în portofoliu mai multe canale TV, între care Food Network și Fine Living, pentru 14,6 miliarde de dolari, informează Variety.
Achiziția este privită de conducerea Discovery drept crearea unei entități media mai puternice, flexibile și dinamice, scrie News.ro.
”Acesta este un nou capitol incitant pentru Discovery. Scripps este una dintre cele mai importante companii media din lume, cu mărci și formate putenice. Activitatea noastră este de a spune povești mărețe, de a avea personaje autentice și fani dedicați”, a transmis David Zaslav, CEO al Discovery. ”Credem că prin alăturarea Scripps vom crea o companie media mai puternică, mai flexibilă și dinamică, cu un motor de conținut global care poate fi optimizat și valorificat prin rețelele noastre combinate, prin produse și servicii în fiecare țară din lume”.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Kenneth W. Lowe, președinte și CEO al Scripps Networks Interactive, a adăugat: ”Această înțelegere cu Discovery reprezintă o ocazie unică pentru ca Scripps să își crească brandurile principale de lifestyle și noile canale aflate în dezvoltare”.
Între posturile de televiziune care vor reveni acum Discovery se numără HGTV, Food Network, Travel Channel, DIY Network, Cooking Channel și Great American Country. Compania va deține TVN, în Polonia, și jumătate din acțiunile UKTV, pe care îl împarte cu BBC Worldwide.
În ceea ce privește televiziunea, Discovery a anunțat că acordul va duce la extinderea globală a canalelor Scripps și că există oportunități de consolidare a conținutului dedicat femeilor. Privitor la domeniul digital, Discovery-Scripps va genera 7 miliarde de descărcări de conținut pe lună.
Viacom a fost una dintre companiile care aveau în vedere achiziția Scripps, însă a renunțat săptămâna trecută.