Dan Boabeș s-a retras din afacerea Citylink, platforma de mobilitate inteligentă partajată, vânzând restul participației, de 4%, în compania Concept Apps Development, care administrează platforma.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
El spune acum că este în căutare de idei și propuneri pentru un nou business.
Pachetul majoritar de acțiuni al Concept Apps Development este deținut la acest moment de compania estoniană Lomb Trading (44%) și de Neogen, controlată de Călin Fusu (41%). Profit.ro a anunțat la începutul anului 2019 că Neogen și Lomb Trading s-au asociat și au preluat, cu 700.000 euro, pachetul majoritar al Concept Apps Development, un startup din Ploiești care dezvoltă aplicații web și pentru telefonul mobil.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Concept Apps Development a fost înființată în septembrie 2012 de către Asociația Concept Urban – 51% și Dan-Marius Boabeș – 49%.
"Vânzarea unei afaceri este un semn că ai făcut bine ca antreprenor. Există investitori care au încredere în ceea ce ai construit și vor să dezvolte.
Tocmai am vândut ultima mea participație în Citylink. În urmă cu trei ani am avut prima discuție despre asta cu unii investitori. Am lansat 16 luni mai târziu, iar în prezent Citylink este activ în 3 țări. Sunt foarte mândru de asta și de echipa care a construit platforma.
Acum intenționez să-mi folosesc cei 20 de ani de experiență antreprenorială într-un alt proiect nou; în prezent caut idei și propuneri", este acum mesajul lui Boabeș.
CITEȘTE ȘI Fondatorii UiPath, Daniel Dines și Marius Tîrcă - o nouă investițieEl este implicat și în alte business-uri, precum SimPlus și 4mind.ro.
În vara anului trecut, Citylink a preluat itaxi, primul și cel mai mare serviciu de rezervări de taxi online din Moldova. Cele două companii aveau acționari comuni, în persoanele lui Igor Grosu și Călin Fusu (Neogen).
CITEȘTE ȘI Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legalăCompania a readus în București, de la 1 aprilie, și o flotă de 850 de biciclete disponibile în sistem bike-sharing, număr dublu față de cel disponibil în 2020.
Anul trecut, compania a avut afaceri de 2,4 milioane lei cu o pierdere de 3,8 milioane lei.