Coca-Cola a înregistrat anul trecut în România cel mai mare profit din ultimii 10 ani, de 337,8 milioane lei, în condițiile în care afacerile au scăzut ușor sub nivelul din anul precedent, de la 2,224 miliarde lei la 2,218 miliarde lei.
În același interval, numărul de angajați al Coca-Cola HBC România a urcat de la 1.427 la 1.476 persoane.
În 2016, Coca Cola HBC România a avut un profit net de 278,9 milioane lei, acesta fiind și cel mai mare câștig din 2008, detronat acum de rezultatul din 2017.
Recent, compania americană l-a instalat pe Jovan Radosavljevic în funcția de Director General al subsidiarei din România.
Jovan Radosavljevic și-a început cariera la Coca-Cola HBC în urmă cu circa 16 ani în echipa de vânzări din Serbia. În 2009 a devenit director de vânzări al Coca-Cola HBC Serbia, extinzându-și apoi responsabilitățile în Muntenegru, în 2010, și în Kosovo, în 2011.
A activat și pe piața românească pentru 3 ani, ca director comercial.
La momentul numirii, Jovan Radosavljevic conducea o echipă de 370 de oameni în Pivara Skopje, un joint-venture format între Coca-Cola HBC & Heineken în Macedonia.
Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, cu vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă și are operațiuni în 28 de țări, servind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni.
Vânzările Coca-Cola HBC în România s-au majorat anul trecut cu 6%, până la 177 milioane de navete.