Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală și de Est și principal operator pe piața din România, și-a văzut afacerile căzând drastic în intervalul aprilie-septembrie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, cu un factor de încărcare de doar 66% și 72% din capacitatea aferentă anului 2019.
Veniturile totale au scăzut cu 71,8%, la 471,2 milioane euro, iar încasările din bilete au scăzut cu 78,9%, până la 201,8 milioane euro, cu o pierdere de 243,1 milioane euro.
Compania se așteaptă ca și în perioada de iarnă condițiile să fie deosebit de dificile, cu restricții continue de călătorie impuse de COVID-19 și scăderea sezonieră a cererii de călătorii.
La acest moment, în România, Wizz Air este într-o perioadă în care lansează frecvent oferte de bilete la prețuri reduse, inclusiv pentru curse pe care ulterior le anulează.
În România, cum a anunțat anterior Profit.ro, Wizz Air are cea mai profitabilă piață, având momente în care a lansat și oferte ciudate.
Wizz Air operează o flotă de 124 de aeronave Airbus A320 și A321.