Serviciile online ale Wizz Air au redevenit funcționale, iar clienții pot rezerva acum bilete și pot face check-in online, au anunțat vineri noaptea reprezentanții companiei, citați de Agerpres.
"În urma eforturilor depuse de echipa Wizz Air ca răspuns la întreruperile de sistem la nivel mondial cauzate de un furnizor extern, Wizz Air se bucură să confirme că sistemele sunt acum în curs de revenire. În conformitate cu politica noastră și chiar dacă cauza întreruperii a fost în afara controlului nostru, clienții ale căror zboruri au fost anulate vor primi automat o rambursare de 120% sub formă de credite WIZZ în termen de 24 de ore de la ora programată a zborului. În cazul în care un client dorește să își reprogrameze zborul în loc să primească o rambursare, trebuie să apeleze linia centrului de relații clienți pentru asistență specială", se arată într-un comunicat al Wizz Air.
În plus, clienții pot acum să rezerve din nou un zbor sau să solicite o rambursare prin intermediul website-ului oficial al companiei sau al aplicației mobile.
Mai multe zboruri au fost anulate vineri pe Aeroportul Henri Coandă București, din cauza unei pene informatice înregistrată de sistemul Microsoft, au informat reprezentanții Companiei Naționale Aeroporturi București (CNAB).