VW va adopta anul viitor o nouă strategie, bazată pe creșterea profitului

VW va adopta anul viitor o nouă strategie, bazată pe creșterea profitului
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 28 oct 2015

Volkswagen va adopta anul viitor o nouă strategie, bazată mai mult pe creșterea profitului decât pe cea vânzărilor, a declarat astăzi directorul general al grupului auto, Matthias Mueller, după anunțarea primelor pierderi trimestriale ale VW din ultimii 15 ani, potrivit Reuters.

"Important nu este să vindem cu 100.000 de mașini mai mult sau mai puțin decât un anumit competitori. Este vorba mai mult de creșterea calității", a spus directorul VW.

Urmărește-ne și pe Google News

Mueller a adăugat că noua strategie a grupului va fi prezentată la jumătatea anului viitor, fiind valabilă până în 2025.

Volkswagen a înregistrat o pierdere operațională de 3,48 miliarde euro în perioada iulie-septembrie, de la un profit de 3,23 miliarde euro anul trecut.

VW a constituit provizioane de 6,7 miliarde euro în trimestrul al treilea pentru acoperirea cheltuielilor rezultate în urma dezvăluirilor grupului privind utilizarea, pe 11 milioane de mașini, a unui soft care manipulează rezultatele testelor de mediu. Suma este cu aproape 200 de milioane euro peste cea anunțată în luna septembrie, la puțin timp după declanșarea scandalului.

Gupul VW este implicat într-un scandal uriaș privind nerespectarea standardelor de mediu, după ce EPA a acuzat Volkswagen că a utilizat un soft special pentru a falsifica rezultatele testelor referitoare la emisiile de gaze în cazul a 482.000 de vehicule diesel vândute în SUA.

Informația a fost confirmată ulterior de către reprezentanții Volkwagen, care au arătat că dispozitivul a fost instalat pe aproximativ 11 milioane de mașini la nivel mondial în ultimii cel puțin 7 ani, inclusiv în Europa. Dezvăluirile grupului german au condus la demisia directorului general al Volkswagen, Martin Winterkorn, și la lansarea unor investigații în diferite țări.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw
volkswagen
mueller
stategie
emisii
pierdere
profitabilitate