Vânzările Mercedes-Benz, divizia de automobile de lux a Daimler, au crescut în primele cinci luni ale anului cu 12,3% față de perioada similară a anului trecut, la 818.175 de unități, avansul fiind susținut în special de China, cea mai mare piață a producătorului german, potrivit datelor publicate astăzi de companie.
Mercedes-Benz a vândut 180.537 de mașini pe piața chineză în primele cinci luni ale anului, reprezentând un avans de 36%. În Europa, creșterea vânzărilor a fost de 13,2%, la 357.924 de unități.
În luna mai, Mercedes a vândut 170.625 mașini, în creștere cu 12,9% față de aeeași lună a anului trecut, pe fondul unui avans de aproape de 39% pe piața din China.
Anul trecut, Mercedes a depășit Audi, pentru prima dată din 2010, în clasamentul celor mai mari producători de automobile de lux din lume, urcând pe poziția a doua.
Vânzările Mercedes-Benz au urcat în 2015 cu 13,4%, la valoarea record de 1,87 milioane de mașini, în timp ce Audi a înregistrat o creștere de 3,5%, la aproximativ 1,8 milioane de mașini.
BMW a rămas lider de piață pe acest segment, după ce a vândut 1,9 milioane de automobile, cu 5,2% mai multe decât în 2014, aceasta fiind cea mai lentă creștere anuală înregistrată de producătorul german din 2009.