Vânzările mărcii BMW la nivel global au crescut cu 2,9% în martie, față de perioada similară a anului trecut, la 201.352 de automobile, aceasta fiind cea mai bună lună din istoria companiei, transmite MarketWatch.
Per ansamblu, vânzările producătorului german BMW (inclusiv mărcile MINI, Rolls-Royce și divizia de motociclete) au avansat cu 3,5% la 240.659 de autovehicule.
"Martie 2016 a fost cea mai bună lună pentru vânzările BMW. Sunt încrezător că vom vedea acest trend pozitiv și pe parcursul anului", a afirmat Ian Robertson, director de vânzări și marketing la BMW.
Spre comparație, vânzările competitorului său, Mercedes-Benz - divizia de lux a Daimler, au urcat cu 8,4%, la 198,921 de mașini. Audi, divizia de lux a Volkswagen, nu a raportat încă vânzările la nivel global pentru luna trecută.
CITEȘTE ȘI Mercedes-Benz este ținta unui nou proces în SUA: mai mulți proprietari auto acuză compania de manipularea emisiilorAnul trecut, vânzările BMW au crescut cu 5,2%, la 1,9 milioane de automobile, aceasta fiind cea mai lentă creștere anuală înregistrată de producătorul german din 2009. Astfel, BMW a rămas liderul pieței automobilelor de lux anul trecut, dar la o distanță mică de Mercedes-Benz, care ocupă poziția a doua. Vânzările Mercedes-Benz au crescut, în 2015, cu 13,4%, la 1,87 milioane de mașini, divizia premium a Daimler depășind pentru prima dată din 2010, producătorul Audi în clasamentul celor mai mari producători de automobile de lux din lume.