United Airlines va oferi pasagerilor până la 10.000 de dolari pentru a ceda locurile din zborurile suprarezervate, în cadrul măsurilor de refacere a reputației companiei după indignarea provocată de evacuarea forțată a unui pasager, în această lună, relatează publicația The Guadian.
O investigație a fost lansată după ce personalul de securitate l-a scos cu forța pe David Dao, în vârstă de 69 de ani, dintr-un avion al United Airlines care efectua o cursă între Chicago și Louisville, la jumătatea acestei luni, scrie News.ro.
Potrivit avocatului acestuia, Dao a pierdut doi dinți din față, a suferit contuzii și o fractură nazală. Medicul vietnamezo-american a descris experiența mai ”îngrozioare” decât căderea Saigonului, a spus avocatul său.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Miercuri, reputația United a suferit o nouă lovitură, după ce un iepure uriaș, posibil record, a murit în timp ce se afla în îngrijirea companiei. Animalul, de 90 de cm, numit Simon, a fost găsit mort în cală, când avionul în care se afla a sosit pe aeroportul O’Hare din Chicago, de la Londra, și a fost lansată o investigație.
Oferta de creștere a compensațiilor a venit după ce compania concurentă Delta a anunțat că va plăti până la 9.950 de dolari pentru ca pasagerii să renunțe la călătorie în cazul suprarezervărilor.
United a mai promis că va lua măsuri pentru a reduce suprarezervările și a îmbunătăți satisfacția clienților.
De asemenea, United nu va mai chema poliția pentru a opri îmbarcarea pasagerilor, iar acestora nu li se va mai cere să renunțe la călătorie, în cazul în care sunt deja așezați pe scaune.
Personalul companiei va fi îmbarcat în avioane cu 60 de minute înainte de placare, iar angajații vor fi pregătiți anual pentru a ști cum să se comporte în cele mai dificile situații, potrivit companiei.
United mai urmează să plătească, fără a pune întrebări, 1.500 de dolari pentru bagajele clienților pierdute definitiv.