Un pasager aflat la bordul unui avion al companiei Hawaiian Airlines a cauzat modificarea rutei aeronavei, după o dispută aprinsă cu personajul însoțitor, care l-a taxat cu 12 dolari pentru o pătură, informează CNN.com.
”Cine nu s-a plâns vreodată în legătură cu taxele impuse de companiile aeriene? Ei bine, se pare că există anumite limite de suportabilitate pentru orice pasager - în special atunci când totul se întâmplă la jumătatea unei curse aeriene”, afirmă jurnaliștii de la CNN.
În acest caz, se pare că interiorul răcoros al aeronavei și o dispută legată de tariful unui serviciu au generat un schimb aprins de replici, miercuri, între un pasager și angajații companiei Hawaiian Airlines, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Un bărbat în vârstă de 66 de ani a amenințat un însoțitor de bord, după ce acesta l-a taxat cu 12 dolari pentru o pătură, a dezvăluit ofițerul Rob Pedregon, purtător de cuvânt al Departamentului de Poliție de pe Aeroportul Internațional din Los Angeles.
Pasagerul în cauză a spus că nu ar fi trebuit să plătească acea sumă, deoarece la bordul aeronavei era prea frig.
Apoi, în timpul unei conversații telefonice cu un reprezentant al companiei aeriene, bărbatul a spus că ”i-ar plăcea să ducă pe cineva în magazia cu lemne din cauza acelui tarif”, a relatat Rob Pedregon.
CITEȘTE ȘI Decizie obligatorie a judecătorilor din această săptămână pentru toți șoferiiPoliția aeroportuară a ajuns la concluzia că acel bărbat era ”un pasager recalcitrant”, iar pilotul a modificat ruta aeronavei, care, în loc să se îndrepte spre Honolulul, a aterizat în cele din urmă la Los Angeles. După aterizare, ofițerii de Poliție și agenții FBI au discutat cu pasagerul și membrii echipajului și au ajuns la concluzia că bărbatul de 66 de ani nu reprezenta o amenințare reală.
”După ce au chestionat părțile implicate în incident, am constatat că nu a fost comisă nicio infracțiune și că nu există o amenințare directă”, a declarat Rob Pedregon pentru CNN.
Cu toate acestea, reprezentanții companiei aeriene și-au apărat decizia de a modifica ruta aeronavei.
”Devierea de la ruta programată nu reprezintă în mod categoric prima noastră alegere, însă angajații noștri au considerat că a fost necesar în acest caz să modificăm cursul spre Los Angeles și să îl dăm jos din avion pe acel pasager, înainte ca aeronava să ajungă deasupra Oceanului Pacific”, a declarat Alison Croyle, purtătoare de cuvânt a companiei Hawaiian Airlines.
După patru ore, avionul a decolat din nou spre Honolulu. Pasagerul s-a îmbacat într-o altă aeronavă spre Hawaii în cursul zilei de joi, a precizat Rob Pedregon.