Un Ferrari făcut praf în România a fost vândut cu 120.000 de euro. Cum funcționează AUTOonline, cea mai mare platformă pentru epave și mașini rulate din Europa

Un Ferrari făcut praf în România a fost vândut cu 120.000 de euro. Cum funcționează AUTOonline, cea mai mare platformă pentru epave și mașini rulate din Europa
scris 13 feb 2018

AUTOonline, cea mai mare platformă online din Europa destinată vânzării mașinilor rulate și vehiculelor avariate organizează zilnic peste 32.000 de licitații în cadrul cărora apar, în medie, mai bine de 3.500 de cumpărători. Platforma, destinată societăților de asigurare, companiilor de leasing, băncilor și firmelor care dispun de flote auto este prezentă și în România unde reușește să obțină rezultate notabile în ceea ce privește prețul la care valorifică automobilele sau epavele.

În 2017, AUTOonline a valorificat pentru firmele din România aproximativ 5.000 de epave și se așteaptă ca anul acesta numărul lor să crească la cel puțin 20.000, în contextul modificării normelor privind RCA.

Până anul trecut, societățile de asigurare evaluau epavele provenite din evenimentele de RCA într-o marjă fixă între 0 și 25% din valoarea de piață a mașinii.

Din 2018, asigurătorii au posibilitatea să scoată la licitație respectivele epave pentru a obține sume mai mari. Potrivit datelor AUTOonline, platforma a intermediat tranzacții care au condus la valorificarea epavelor la 30-40 și chiar 50% din valoarea de nou a autovehicului.

Una dintre cele mai notabile rezultate obținute în România de AUTOonline este vânzarea epavei unui Ferrari cu suma de 120.000 de euro, adică jumătate din valoarea cu care mașina a fost achiziționată de nouă.

Automobilul, care aparținea unui cunoscut personaj din lumea asigurărilor,  a înregistrat o daună totală și a fost scos la licitație de compania de asigurări unde avea polița CASCO.

Este doar unul  dintre exemplele oferite Profit.ro de către platforma de licitații. În general, spun reprezentanții AUTOonline, cele mai bune rezultate sunt obținute în cazul mașinilor scumpe, dar și al vehiculelor comerciale mari.

“În cazul camioanelor și semiremorcilor obținem oferte de cumpărare cu valoare între 30% și 40% din suma asigurată sau valoarea de piață. Pe acest segment, cele mai bune oferte vin din Polonia, Cehia, Slovacia, Germania și Bulgaria”, spun reprezentanții AUTOonline.

Urmărește-ne și pe Google News

Mii de cumpărători din întreaga lume

Platforma este prezentă în întreaga Europă și în multe dintre țările de pe alte continente. Acesta este și unul dintre marile avantaje oferite vânzătorilor din România. Vehiculele scoase de ei la vânzare nu se adresează doar eventualilor cumpărători din țară ci unei arii mult mai largi. Zilnic, în jur de 3.500 de potențiali cumpărători sunt prezenți pe platforma de licitații.

Platforma este ușor de accesat și presupune simplificarea semnificativă a procesului de valorificare a mașinilor second hand ori a epavelor. Practic, dacă înainte vânzătorul (fie că era firmă de asigurare, bancă, companie de leasing sau o companie cu flotă proprie) trebuia să se adreseze separat unui număr mare de dealeri, acum e suficient sa se adreseze unei singure platforme care îi conectează cu peste 3.500 de potențiali cumpărători. Prin utilizarea AUTOonline este suficient ca oferta să fie fie listată pe platfoma online, accesată de mii de potențiali cumpărători.

Toate societățile mari de asigurări din România și foarte multe nume importante din lume sunt partaneri ai AUTOonline.

Platforma are ca acționar majoritar Solera Holding, grupul american din care face parte și Audatex, liderul european  în privința furnizării de soluții pentru evaluarea costului daunelor din asigurări auto.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
ferrari
autoonline