Romaero, compania aeronautică a statului, și-a cerut insolvența, urmând să aplice un program de restructurare, care va include și reorganizarea operațională a companiei pentru eficientizarea activității și achitarea datoriilor, conform datelor analizate de Profit.ro.
Aparatul a fost modernizat, însă nu s-a mai ridicat de la sol niciodată, era relatat.
CITEȘTE ȘI DOCUMENT Contribuția la pilonul II de pensii va crește la 4,75% de la 1 ianuarie 2024. Impactul asupra bugetului asigurărilor socialeCurtea de Apel București a decis plata acestor despăgubiri de către Romaero, în valoare de aproape 17 milioane de euro, către omul de afaceri, pentru că acesta nu mai putea să folosească avionul Boeing 737-200 și nici să câștige bani de pe urma lui. De altfel, totul a plecat în urmă cu mai bine de 15 ani, atunci când Romaero, compania strategică a statului, și-a asumat prin contract modernizarea și mentenanța aparatului de zbor.
O operațiune ce a durat mai bine de 6 ani, însă nu s-a finalizat cu nicio decolare, pentru că, între timp, Romaero și-ar fi pierdut dreptul de a certifica aceste modificări, iar producătorul american Boeing nu a validat aceste modificări. Așa încât sunt ani buni de când avionul a fost obligat să rămână la sol.
Reacția companiei la momentul deciziei instanței