Compania americană de ride hailing Uber, care pare să fi depășit momentul dificil declanșat de pandemie, a început să ofere o nouă opțiune, aceea de livrare a comenzilor de flori.
Transportul animalelor de companie este încă un subiect sensibil pentru Uber, însă șoferii companiei nu vor avea o problemă în a-și rotunji veniturile livrând flori.
Uber a început să ofere această opțiune în câteva orașe din Statele Unite, printre care New York City, Philadelphia, Chicago, Los Angeles, Dallas. Miami, sperând că va fi disponibilă la nivelul întregii țări la începutul anului viitor.
CITEȘTE ȘI Waze va oferi mai multe informații despre obstacolele de pe traseeÎn acest sens, Uber a semnat un parteneriat cu lanțul de florării ProFlowers - doar de la această firmă pot fi, cel puțin la început, comandate flori prin Uber.
Noua opțiune este disponibilă celor care folosesc Uber Pass și Eats Pass. Pentru aceștia, Uber va oferi reduceri și livrări gratuite pentru comenzi mai mari de 15 dolari.
Livrările devin o parte din ce în ce mai consistentă a business-ului Uber, prin care compania americană încearcă să-și suplimenteze veniturile obținute din curse.
Din cauza pandemiei, Uber a fost nevoită să gândească o restrângere și să renunțe la numite inițiative. Printre acestea, s-a numărat și ieșirea Uber Eats din România.