Uber a înregistrat un brevet pentru recunoașterea automată a clienților aflați sub influența alcoolului

Uber a înregistrat un brevet pentru recunoașterea automată a clienților aflați sub influența alcoolului
scris 18 iun 2018

Într-un nou efort menit să crească siguranța celor care-i folosesc serviciul, Uber a brevetat o tehnică prin care poate fi depistat automat un client care a consumat alcool.

Compania americană încearcă să se folosească de datele furnizate de smartphone pentru a face diferența între un om lucid și unul care se află sub influența băuturilor alcoolice.

Urmărește-ne și pe Google News

Apelând la coordonatele geografice în concordanță cu anumiți parametrii de folosire ai telefonului care diferă de cei normali precum unghiul la care utilizatorul înclină telefonul, viteza și acuratețea cu care scrie și interacționează cu elementele grafice de pe ecran sau rata de rostire a cuvintelor, telefonul poate indica dacă utilizatorul a consumat alcool.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Brevetul merge mai departe și descrie și posibilele acțiuni care urmează depistării stării de ebrietate. În primul rând, un astfel de utilizator ar putea fi direcționat către un șofer care are experiență în situații similare.

Site-uri care transmit online meciuri de la Cupa Mondială de fotbal din Rusia ascund o serie de amenințări cibernetice CITEȘTE ȘI Site-uri care transmit online meciuri de la Cupa Mondială de fotbal din Rusia ascund o serie de amenințări cibernetice

În al doilea rând, șoferul va fi avertizat că urmează să aibă un client care a consumat alcool, putându-se teoretic pregăti de interacțiunea cu acesta.

În al treilea rând, dacă se constată că utilizatorul se află într-o stare avansată de ebrietate, s-ar putea ajunge la refuzarea serviciilor companiei.

Doar în Statele Unite, 103 șoferi Uber au fost acuzați de asalt sexual sau abuzarea pasagerilor în ultimii patru ani. În multe din aceste situații, pasagerii se aflau sub influența alcoolului.

viewscnt
Afla mai multe despre
uber
smartphone