Ținta BMW: să-și dubleze vânzările de mașini de lux

Ținta BMW: să-și dubleze vânzările de mașini de lux
scris 13 oct 2019

Bayerische Motoren Werke AG (BMW) vrea să dubleze anul viitor vânzările mașinilor sale de lux pentru a-și spori marja de profit, afectată de investițiile în noile tehnologii, cum ar fi vehiculele electrice și autonome, a afirmat directorul financiar Nicolas Peter, transmite Reuters.

ULTIMA ORĂ Nouriel Roubini, "Dr. Doom", vine în România. Detalii AICI

BMW speră să vândă anul viitor 135.000 de modele premium, cum ar fi i8, 8-series, X7 și 7-series, față de aproximativ 65.000 unități livrate, în 2018. "Vrem să creștem în următorii ani și suntem convinși că segmentul premium va depăși nivelul pieței, și noi vom depăși nivelul pieței", le-a spus Peter, jurnaliștilor germani, arată Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Bentley București își așteaptă clienții într-un showroom complet redecorat, în urma unei investiții de 400.000 de euro CITEȘTE ȘI FOTO Bentley București își așteaptă clienții într-un showroom complet redecorat, în urma unei investiții de 400.000 de euro

Companiile obțin marje de profit mai ridicate din vânzarea modelelor de lux față de vehiculele obișnuite, iar majorarea livrărilor va ajuta divizia auto a BMW (care include brandurile BMW și Mini) să revină la o marjă de profit între 8% și 10%, a explicat directorul financiar al grupului auto.

Costurile pentru dezvoltarea mașinilor mai mici, inclusiv un model electric Mini, au afectat profitabilitatea companiei germane.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
masini
lux