Stellantis își consolidează echipa Dodge – Ram pentru Europa

Stellantis își consolidează echipa Dodge – Ram pentru Europa
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 19 iul 2024

Grupul auto Stellantis nu renunță la planurile privind impunerea mărcilor Dodge și RAM pe piața din Europa, chiar dacă vânzările celor două mărci pe această piață sunt reduse. Coordonarea activităților a fost preluată de cel care conduce și brandul Jeep.

Șeful mărcii Jeep în Europa, Eric Laforge, a preluat conducerea activităților Dodge și RAM pe piețele din Europa lărgită, el urmând să se subordoneze lui Uwe Hochgeschurtz, directorul operațional al Stellantis pe întreaga regiune. Numirea lui Laforge vine ca o declarație de intenție a companiei franco – italiană, în timp ce vechiul director. Domenico Gostoli, este trimis în Italia, unde va conduce activitiățile locale cu vehicule comerciale, dar va păstra coordonarea vânzărilor de vehicule militare și de flote, ale mărcii Ram, în Europa.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Wizz Air lansează \ CITEȘTE ȘI FOTO Wizz Air lansează "o campanie educativă" în contextul întârzierilor și anulărilor. La ce să fii atent când rezervi un zbor
Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

„Eric este un lider care deține o experiență îndelungată în sectorul automobilelor și care și-a dovedit capacitățile în materie de dezvoltare de marcă și de operațiuni de vânzări. El își va utiliza cunoștințele pentru a se asigura că aceste mărci emblematice vor continua să se dezvolte pe piețele eueropene”, a declarat Uwe Hochgeschurtz, cel care a condus în trecut brandul Opel și acum coordonează întreaga activitate a Stellantis în Europa lărgită. „Îi transmit grtitudinea mea lui Domenico pentru rolul important pe care l-a jucat în crearea și creșterea mărcilor Ram și Dodge în Europa”.

Cele două mărci americane, Dodge și Ram, aparțin fostei companii Chrysler, care a fuzionat începând din 2009 cu Fiat, prin achiziția treptată a unui pachet majoritar de acțiuni de către compania italiană. Ulterior, ele au făcut parte din tranzacția uriașă care a condus la fuziunea dintre FCA și Peugeot Citroen, respectiv la crearea Stellantis. Ram este un brand de vehicule comerciale, în special pickup-uri, desprins în 2010 din Dodge, cu ajutorul denumirii comerciale a celor mai vândute produse al acestei mărci, camioanele Dodge Ram. Marca a preluat totodată vanurile produse de Fiat, pe care le-a adaptat pentru piețele americane. În Europa, vânzările de vehicule comerciale Ram, atât pickup-uri, cât și vanuri, însumează aproape 3000 de unități în primele șase luni ale acestui an.

Opinii: Dacia continuă să dezamăgească la testele de siguranță și cu noul Duster CITEȘTE ȘI Opinii: Dacia continuă să dezamăgească la testele de siguranță și cu noul Duster

Vânzările au fost făcute prin intermediul unui sistem care a permis acestei mărci să ocolească legislația privind siguranța vehiculelor și emisiile poluante, lucru contestat de unele organizații de protecție a mediului, care au început să pună presiune pe autoritățile europene pentru a opri aceste importuri.

La rândul ei, marca Dodge vinde în Europa automobilele sport Challenger și Charger, precum și SUV-ul Durango. Modelul Hornet, o copie a lui Alfa Romeo Tonale, nu se vinde în Europa. Volumele vândute sunt deocamdată simbolice, cu puțin peste 500 de unități în prima jumătate a anului.

Mașinile Ram și Dodge sunt echipate cu motoare foarte mari, de până la 6,4 litri, având emisii de 322 grame/km.

viewscnt
Afla mai multe despre
dodge europa
ram
pickup ram