SEAT va coordona operațiunile de extindere ale VW Group în Africa de Nord

SEAT va coordona operațiunile de extindere ale VW Group în Africa de Nord
scris 24 iun 2018

SEAT a fost desemnată să coordoneze procesul de expansiune a grupului Volkswagen în Africa de Nord. Compania spaniolă, care are avantajul poziției și al legăturilor anterioare cu piețele din nordul Africii, are ca misiune descoperirea de parteneri posibili și sinergii cu alte companii locale.

Operațiunea de descentralizare din VW Group, suprapusă peste intențiile de extindere și globalizare pentru toate brandurile gurpului, a condus la o decizie importantă pentru SEAT. MArca spaniolă va fi cea care se va ocupa de găsirea de parteneri strategici în zona Africii de Nord, acolo unde, în prezent, piața este controlată de mărcile franceze, Renault și Peugeot.

Urmărește-ne și pe Google News

Potrivit unei declarații a șefului SEAT, Luca de Meo, „Volkswagen Group a încredințat SEAT poziția de brand lider pentru a coordona responsabilitate pentru Africa de Nord în continuarea proiectului de succes inițiat anul trecut în Algeria cu uzina din Relizane, ale cărei oprațiuni curente au atins capacitatea maximă”. Uzina din Relizane, Algeria, a fost construită în parteneriat cu SOVAC, importatorul local al VW Group, fiind o uzină multibrand, inaugurată în 2017, la 280 km de Alger. Aici sunt asamblate nu doar modelele SEAT, ci și cele ale Skoda și VW Comerciale. SEAT a fost coordonator al proiectului, iar acum trebuie să-l multiplice în toată regiunea.

PMB: 59 de intersecții de pe cinci bulevarde vor fi introduse în Sistemul de Management al Traficului; lucrările de modernizare a sistemului de semaforizare vor fi făcute de o companie municipală CITEȘTE ȘI PMB: 59 de intersecții de pe cinci bulevarde vor fi introduse în Sistemul de Management al Traficului; lucrările de modernizare a sistemului de semaforizare vor fi făcute de o companie municipală

Africa de Nord este una din regiunile - cheie din strategia de globalizare a mărcii SEAT. Compania urmărește să crească prezența internațională în afara Europei și să-și consolideze prezența pe toate cele cinci continente. Algeria joacă un rol esențial în această strategie, având în vedere faptul că a devenit una dintre cele mai bune piețe ale mărcii, în aceeași categorie cu Germania, Spania, Marea Britanie și Franța, având în același timp cel mai mare ritm de creștere, de la 1.000 de unități în 2017, la 10.700 unități în 2018, pe primele 5 luni. SEAT și-a stabilit deja poziții bune și în Maroc sau Tunisia.

viewscnt
Afla mai multe despre
seat
vw
africa