Volkswagen a găsit o soluție potrivită pentru aceste vremuri ca să compenseze anularea salonului auto din Geneva. Marca germană nu s-a mulțumit cu prezentarea noutăților pe internet, ci a creat propriul salon auto virtual.
Fanii mărcii Volkswagen și cei care se află în căutarea unui automobil nou pot vizita acum Salonul Auto Volkswagen Virtual, o premieră pentru industria auto. Vizitatorii au acces chiar de acasă, din fața calculatorului, cu ajutorul tehnologiei de imersie virtuală 360 grade, la fiecare detaliu al mașinii, se pot plimba printre exemplarele expuse și pot vedea cum ar fi trebuit să arate standul VW de la Geneva. Ei pot vizita standul complet, pot accesa toate datele mașinii și, în plus față de un salon normal, pot schimba culoarea modelului preferat sau designul jantelor, ba chiar pot configura complet echipamentele.
„Sunt mulțumit că echipa noastră de marketing a reușit să facă standul disponibil tuturor vizitatorilor în pofida anulării salonului auto de la Geneva. Virtual, ei pot experimenta atenția pentru detalii a echipei noastre în prezentarea show-ului și performanțele produselor noastre. Încă o dată, asta demonstrează că situațiile speciale necesită soluții speciale.” a declarat Jurgen Stackmann, director de Vânzări, Marketing și After Sale. „Suntem convinși că vom fi capabili să ajungem la mult mai mulți oameni în viitor, prin intermediul saloanelor virtuale în plus față de prezentările în realitate ale vehiculelor”.
Principala atenție a echipei VW a fost acordată noilor modele ale anului 2020. Familia ID, a vehiculelor electrice, cu primul model ID.3, dar și conceptul ID.Space Vizzion, noile motorizări R cu tehnologie plug-in hibrid, dar și familia noii generații, a opta, a lui Golf: GTI, GTD și GTE.
Salonul auto VW virtual va fi „deschis” până pe 17 aprilie și poate fi vizitat gratuit aici: https://www.volkswagen.de/de/specials/geneva-2020.html