Compania aeriană irlandeză Ryanair, cel mai mare operator aerian low-cost din Europa și al patrulea operator aerian care acționează în România din punct de vedere al cotei de piață, a anunțat că 84% din cele peste 50.000 de zboruri realizate în martie au ajuns la timp, cifra fiind afectată negativ de căderile masive de zăpadă și de greva controlorilor de trafic francezi.
“Ryanair a transportat 10 milioane de clienți în martie, cu 84% din peste 50.000 de zboruri ajungând la timp. Această cifră a fost afectată negativ de căderile masive de zăpadă și greva controlorilor de trafic francezi", a declarat directorul de marketing al companiei, Kenny Jacobs.
Compania mai spune că au existat 3 plângeri la 1.000 de clienți, o plângere legată de bagaje la 1.000 de clienți, iar la peste 99% dintre sesizări s-a răspuns într-un termen de 7 zile.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit unui top AirHelp, care ia în calul punctualitatea, serviciile și rata de procesare a cererilor pentru compensații, operatorii aerieni Tarom și Ryanair au printre cele mai slabe performanțe.
În prima zi de Paști, zeci de români au rămas blocați pe Aeroportul Ciampino din Roma după ce cursa Ryanair care trebuia să îi aducă acasă a fost anulată, iar unii dintre ei au fost reprogramați pentru curse de miercuri, joi sau vineri
Compania aeriană irlandeză a decis în luna februarie să închidă baza din Timișoara. Totodată, Ryanair a decis să scoată Oradea și Craiova din programul de iarnă.