Renault va numi un nou director comercial pentru a crește rentabilitatea grupului

Renault va numi un nou director comercial pentru a crește rentabilitatea grupului
scris 2 dec 2015

Grupul auto francez Renault, proprietarul Dacia, a anunțat miercuri separarea rolurilor de director delegat pentru performanță de cel de director comercial al grupului, începând de la 1 ianuarie 2016, pentru a accelera creșterea și a îmbunătăți rentabilitatea grupului, informează Reuters.

Renault a precizat că Jérôme Stoll își va păstra funcția de director delegat pentru performanță dar va ceda responsabilitățile de director comercial al grupului lui Thierry Koskas, care până acum a fost directorului diviziei Renault din Argentina. Acesta din urmă va avea drept misiune ”definirea orientărilor în termeni de produse, servicii, mijloace comerciale și regiuni, și le va furniza instrumentele pentru a dezvolta vânzările și serviciile post vânzări” a explicat Renault într-un comunicat.

Urmărește-ne și pe Google News

În ceea ce îl privește pe Jérôme Stoll, misiunea acestuia va fi să gestioneze regiunile pentru a livra rezultatele așteptate în termeni de volum și profit.

Obiectivele Renault pentru 2015 sunt creșterea înmatriculărilor și a cifrei de afaceri, îmbunătățirea marjei operaționale și un flux de numerar pozitiv pentru ansamblul anului, în condițiile în care se așteaptă ca piața auto europeană să crească cu 8% iar cea franceză cu 5%.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piața auto europeană.

Sursa: Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
renault
dacia
vanzari