În România, la finalul primului trimestru al acestui an, Renault deținea o cotă de piață de 8.66%, cu 3.332 vehicule înmatriculate (PC & LCV), rezultat care menține Renault pe primul loc în topul mărcilor importate.
După primele trei luni, Renault e lider pe segmentul LCV, obținând o cotă de piață de 30%, similară celei din Q1 2023. Din totalul unităților Renault înregistrate între ianuarie-martie (PC+LCV), 43% sunt LCV-uri (1435 unități).

O altă creștere semnificativă față de anul trecut are loc pe segmentul LCV-urilor electrice, datorată îndeosebi succesului modelului Kangoo. Astfel, Renault ocupă locul trei în topul pieței de LCV-uri electrice, o creștere de 8.6 procente față de aceeași perioadă a anului trecut.
1 din 4 vehicule Renault de pasageri este electrificat
Gama Renault E-TECH, dedicată vehiculelor electrificate, își menține evoluția remarcabilă în România, reprezentând 25% din vânzările de vehicule persoane ale mărcii Renault in primul trimestru al anului 2024 (+2 puncte vs 2023).
În ceea ce privește înmatricularea EV-urilor de pasageri, Megane E-Tech 100% electric reusește să fie al doilea model importat, după primul trimestru al 2024, cu 96 unități electrice înmatriculate, performanță care susține tranziția către mobilitatea pur electrică.

Vânzările în segmentul C reprezintă 46% din înmatriculările VP Renault în primul trimestru, o creștere de 2 procente față de aceeași perioadă a anului trecut, îndeosebi datorată modelelor Megane, Austral, Arkana, care își confirmă succesul comercial.
Renault, marcă istorică de mobilitate și pionier al vehiculelor electrice în Europa, a dezvoltat întotdeauna vehicule inovatoare. Prin planul strategic „Renaulution”, Renault s-a angajat într-o transformare ambițioasă, generatoare de valoare, îndreptându-se către o gamă mai competitivă, mai echilibrată și mai electrificată. Ambiția sa este de a întruchipa modernitatea și inovația în tehnologie, energie și servicii de mobilitate în industria auto și nu numai.