Renault - primul loc în clasamentul mărcilor importate

Renault - primul loc în clasamentul mărcilor importate
scris 22 apr 2024

În România, la finalul primului trimestru al acestui an, Renault deținea o cotă de piață de 8.66%, cu 3.332 vehicule înmatriculate (PC & LCV), rezultat care menține Renault pe primul loc în topul mărcilor importate. 

După primele trei luni, Renault e lider pe segmentul LCV, obținând o cotă de piață de 30%, similară celei din Q1 2023. Din totalul unităților Renault înregistrate între ianuarie-martie (PC+LCV), 43% sunt LCV-uri (1435 unități).

CONFIRMARE FOTO Istoricul hotel Ambasador - cumpărat de celebra familie Julius Meinl. Când va fi deschis și sub ce denumire CITEȘTE ȘI CONFIRMARE FOTO Istoricul hotel Ambasador - cumpărat de celebra familie Julius Meinl. Când va fi deschis și sub ce denumire
Urmărește-ne și pe Google News

O altă creștere semnificativă față de anul trecut are loc pe segmentul LCV-urilor electrice, datorată îndeosebi succesului modelului Kangoo. Astfel, Renault ocupă locul trei în topul pieței de LCV-uri electrice, o creștere de 8.6 procente față de aceeași perioadă a anului trecut.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

1 din 4 vehicule Renault de pasageri este electrificat

Gama Renault E-TECH, dedicată vehiculelor electrificate, își menține evoluția remarcabilă în România, reprezentând 25% din vânzările de vehicule persoane ale mărcii Renault in primul trimestru al anului 2024 (+2 puncte vs 2023).

În ceea ce privește înmatricularea EV-urilor de pasageri, Megane E-Tech 100% electric reusește să fie al doilea model importat, după primul trimestru al 2024, cu 96 unități electrice înmatriculate, performanță care susține tranziția către mobilitatea pur electrică.

ULTIMA ORĂ Compania Sameday, parte din grupul eMAG, vrea să preia o firmă de curierat din Ungaria CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Compania Sameday, parte din grupul eMAG, vrea să preia o firmă de curierat din Ungaria

Vânzările în segmentul C reprezintă 46% din înmatriculările VP Renault în primul trimestru, o creștere de 2 procente față de aceeași perioadă a anului trecut, îndeosebi datorată modelelor Megane, Austral, Arkana, care își confirmă succesul comercial. 

Renault, marcă istorică de mobilitate și pionier al vehiculelor electrice în Europa, a dezvoltat întotdeauna vehicule inovatoare. Prin planul strategic „Renaulution”, Renault s-a angajat într-o transformare ambițioasă, generatoare de valoare, îndreptându-se către o gamă mai competitivă, mai echilibrată și mai electrificată. Ambiția sa este de a întruchipa modernitatea și inovația în tehnologie, energie și servicii de mobilitate în industria auto și nu numai.

viewscnt
Afla mai multe despre
renault
masini