Renault a anunțat, la doar circa 12 ore după ce a publicat anunțul de vânzare a pachetului de acțiuni deținute la Daimler, că a vândut cu succes acest pachet.
Renault va încasa 1,14 miliarde de euro pentru cele 16,4 milioane de acțiuni pe care le deținea în cadrul Daimler AG, după ce a scos acest pachet la vânzare, 1,54% din totalul acțiunilor companiei germane, printr-un plasament către investitori calificați. Prețul obținut de Renault a fost de 69,5 euro pe acțiune, cu foarte puțin mai mic decât prețul afișat pe bursă pentru o acțiune Daimler, la ora anunțului.

Renault precizează că fondurile astfel obținute vor fi utilizate pentru accelerarea eliminării datoriilor financiare ale activităților auto ale grupului.
Renault și Daimler au încheiat în 2010 un parteneriat prin care s-au angajat să producă automobile și motoare împreună, la acel moment fiind convenită și o achiziție reciprocă de acțiuni, respectiv 3,1%. Pachetele au fost distribuite împreună cu Nissan, astfel că atât Renault, cât și Nissan, au cumpărat câte 1,54% din Daimler.

Între timp, parteneriatul s-a diluat, mașinile produse în comun fiind unele fără prea mare succes de piață: Smart, o mașină produsă de Renault pe baza modelului Twingo, precum și Mercedes-Benz X-Class, produs de Nissan pe baza lui Navara, au sfârșit prost, fiind retrase de fabricație înainte de finalul vieții. A rămas componenta de vehicule comerciale și cea de motoare, care a supraviețuit, dar fără un succes remarcabil de piață. Acordul a fost semnat de doi lideri care astăzi au dispărut din industria auto: Carlos Ghosn și Dieter Zetsche, unii dintre cei mai apreciați executivi ai industriei auto. Ambele companii s-au trezit, la finalul mandatelor celor doi, cu probleme financiare semnificative.
Valoarea acțiunilor deținute de Renault era, la ora anunțului de vânzare, de aproximativ 1,18 miliarde euro, de aproximativ 3 ori mai mare decât la momentul achiziției, în 2010.