Rămas fără contract de furnizare a energiei electrice, punctul de lucru din Timișoara al CFR Marfă va fi alimentat temporar de Enel

Rămas fără contract de furnizare a energiei electrice, punctul de lucru din Timișoara al CFR Marfă va fi alimentat temporar de Enel
scris 2 sep 2018

Punctul de lucru din Timișoara al CFR Marfă a rămas fără contract de furnizare a energiei electrice la 31 iulie 2018 și a fost preluat de furnizorul de ultimă instanță din acea zonă, Enel Energie, potrivit unui document postat pe site-ul Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE).

"În scopul asigurării continuității în alimentarea cu energie electrică, prin adresa ANRE nr. 59281/07.08.2018, ANRE a notificat furnizorul de ultimă instanță obligat Enel Energie S.A. și operatorul de distribuție E-Distribuție Banat S.A, preluarea, începând cu data de 01.08.2018 și până la data încheierii unui contract de furnizare a energiei electrice cu un furnizor concurențial, a locurilor de consum aparținând Societății Naționale de Transport Feroviar de Marfă 'CFR Marfă' S.A. - Sucursala Banat Oltenia - Centrul Zonal Marfă Timișoara", au arătat reprezentanții reglementatorului, potrivit Agerpres.

DOCUMENT Ministerul Transporturilor admite: Master Planul General are ca rezultat reducerea activității CFR Marfă. 65% din mărfuri sunt transportate pe linii care pierd finanțarea de la buget CITEȘTE ȘI DOCUMENT Ministerul Transporturilor admite: Master Planul General are ca rezultat reducerea activității CFR Marfă. 65% din mărfuri sunt transportate pe linii care pierd finanțarea de la buget
Urmărește-ne și pe Google News

CFR Marfă se confruntă cu dificultăți foarte mari, având datorii de peste 100 de milioane de euro la CFR SA (Infrastructură).

Comisia Europeană a declanșat la finele anului trecut o investigație pentru a stabili dacă decizia Guvernului din 2013 de a șterge datorii ale CFR Marfă, de circa 360 milioane euro, și necolectarea, cel puțin din 2010, a datoriilor bugetare ale companiei i-au conferit acesteia un avantaj neloial, cu încălcarea normelor UE.

Un răspuns negativ va genera sancțiuni. Președintele Consiliului Concurenței a estimat că CFR Marfă riscă intrarea în faliment în cazul în care Comisia va concluziona că ștergerea datoriilor a constituit un ajutor de stat ilegal. Privatizarea a eșuat cu un scandal Băsescu-Ponta.

viewscnt
Afla mai multe despre
cfr marfa
energie
contract
enel
timisoara
anre