Divizia de retail a PSA Group a deschis în premieră europeană primul său showroom Opel, chiar în Paris, pe bulevardul Lefevre 75, acolo unde se afla deja un dealer Citroen.
Pasul este unul extrem de important pentru repoziționarea mărcii Opel, alături de mărcile Peugeot și Citroen, în planul de reorganizare a activității acestei mărci, pe care a cumpărat-o în urmă cu un an de la General Motors. La momentul prezentării planului de redresare, Carlos Tavares a precizat că asocierea Opel cu mărcile franceze din porttofoliul PSA nu va fi o problemă, deoarece mărcile au clienți diferiți, cei care preferă mașini germane nefiind influențați de mărcile franceze.
Noul showroom Opel, deschis de PSA Retail pe bulevardul Lefevre 75 este foarte bine amplasat, în apropiere de intrarea Versailles, și are ca target 150 de vehicule noi pentru acest an și peste 400 de vehicule în anii următori. Dealership-ul oferă și servicii postvânzare complete.
Showroom-ul va fi unul multimarcă, deoarece amplasamentul a fost folosit de Citroen, anterior, și va menține vehiculele acestei mărci în continuare.
CITEȘTE ȘI Piața de pickup-uri crește încet, dar sigur în Europa. Noile modele Mercedes X Class, Renault Alaskan și Fiat Fullback nu reușesc să depășească modelele cu vechimeEric Wepierre, președinte Opel Franța: „Deschiderea unei locații Opel operată de PSA Retail este o veste excelentă pentru marcă și clienții săi și anunță o dezvoltare mai largă pe termen scurt în zona Ile de France”.
Grupul PSA a anunțat de asemenea că vor mai fi deschise astfel de showroom-uri Opel, în sistem multimarcă, în Bois-Colombes și Bondy.