PSA a anunțat oficial: uzina Opel va produce un model al mărcii premium DS

PSA a anunțat oficial: uzina Opel va produce un model al mărcii premium DS
scris 5 iun 2020

Decizia PSA Group pentru uzina din Germania a celor de la Opel a fost una logică. Pe liniile pe care se produce Insignia și pe care va fi fabricat și noul Astra va mai intra și un model al mărcii premium DS.

Uzina de automobile al Opel din Russelsheim va fabrica un automobil DS începând de anul viitor, au anunțat șefii companiei germane, deținute de Peugeot SA. Cel mai probabil, va fi vorba despre noua generație DS4, un model compact care va fi construit pe aceeași platformă comună EMP2.

Urmărește-ne și pe Google News

CEO-ul Opel, Michael Lohscheller, a precizat că investiția derulată de PSA în uzina din Russelsheim va îmbunătăți producția prin extinderea gamei de mașini care vor fi produse acolo. El a spus că suma investită de PSA este „de ordinul milioanelor”. Investiția și aducerea de noi modele au fost prețul plătit de PSA pentru ca sindicatele să accepte unele concedieri.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Potrivit informațiilor oficiale, producția celui de-al treilea model va începe din vara lui 2021, iar de la sfârșitul lui 2021 va fi introdus în fabricație și noul Astra. În prezent, la Russelsheim lucrează 2.400 de angajați. Uzine are în plan, de asemenea, să oprească producția de cutii de viteze în cursul anului 2021, circa 200 de angajați din secția de transmisii urmând să fie concediați până în 2025.

FOTO Ministrul de Interne a bătut palma cu șeful Dacia. Poliția va primi trei modele diferite CITEȘTE ȘI FOTO Ministrul de Interne a bătut palma cu șeful Dacia. Poliția va primi trei modele diferite

Sindicatele au spus că se vor opune desființării închiderii secției de transmisii, și vor ca uzina din Russelesheim să rămână unitate de producție și dezvoltare completă, nu doar de asamblare.

Opel a fost cumpărată de PSA Group în 2017, de la General Motors, într-un moment în care acumulase pierderi de circa 20 de miliarde de euro, 17 ani la rând. După doar șase luni în portofoliul PSA, Opel înregistrase deja o situație financiară la care nici nu visase. Numai că șefii PSA au fost nevoiți să restructureze la sânge activitatea Opel, pentru a elimina costurile inutile și pentru a reduce masiv personalul. Cel mai mare obstacol al restructurărilor au fost sindicatele din uzinele Opel, membre ale celebrei federații IG Metall, din întreaga industrie metalurgică, care are o putere extrem de mare în negocierile cu patronatele germane.

viewscnt
Afla mai multe despre
opel
ds; psa group
uzina russelsheim