Profitul mărcii Volkswagen a scăzut cu peste o treime în primul semestru, la 900 milioane de euro

Profitul mărcii Volkswagen a scăzut cu peste o treime în primul semestru, la 900 milioane de euro
scris 28 iul 2016

Profitul operațional al mărcii Volkswagen a scăzut cu peste o treime în primul semestru, de la 1,4 miliarde de euro în urmă cu un an la 900 milioane de euro, din cauza scandalului emisiilor automobilelor diesel și a vânzărilor mai slabe, relatează Reuters.

Grupul VW, cel mai mare producător auto al Europei, a anunțat săptămâna trecută o creștere de 7% a profitului în primul semestru, la 7,5 miliarde de euro, excluzând costuri de 2,2 miliarde de euro legate de scandalul manipulării testelor de poluare ale automobilelor diesel, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

”Luând în considerare costurile excepționale, putem fi mulțumiți de rezultatele grupului din primul semestru”, a declarat Matthias Muller, președintele board-ului grupului Volkswagen.

Pe ansamblul anului 2016, grupul VW anticipează o scădere de până la 5% a veniturilor din vânzări, având în vedere condițiile din piață, evoluția cursului de schomb valutar și scandalul emisiilor.

Uber se extinde din august în Cluj-Napoca. Mii de oameni au descărcat deja aplicația CITEȘTE ȘI Uber se extinde din august în Cluj-Napoca. Mii de oameni au descărcat deja aplicația

Vânzările grupului au crescut cu 2,1% în primele șase luni ale anului, la 5,12 milioane de vehicule.

viewscnt
Afla mai multe despre
volkswagen