Primăria Capitalei, prin Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București, începe lucrările de reabilitare și consolidare a Podului Grant, după mai bine de 12 ani de la ultimele reparații. Pasajul supratraversează liniile de cale ferată și face legătura între Bd. Ion Mihalache și Calea Giulești. De luni, ora 11.00, se închide breteaua care urcă din Calea Griviței spre Gara de Nord.
Potrivit unui comunicat de presă transmis de Primăria Municipiulu București, începând de luni, ora 11.00, se închide circulația pe Breteaua F, de urcare/coborâre dinspre Calea Griviței / spre Gara de Nord a Podului Grant (aferentă sensului de circulație Turda – Crângași), scrie News.ro.
Circulația pe breteaua de acces va fi întreruptă până la finalizarea lucrărilor, iar traficul pe Podul Grant nu va fi afectat.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Se pot alege rute alternative:
- pentru urcarea pe pod pentru direcția Crângași se vor utiliza bretelele adiacente rampei Turda;
- pentru coborârea de pe Podul Grant pe Calea Griviței se vor utiliza pentru întoarcere bretelele aferente Căii Giulești.
”Pe breteaua închisă, Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București va execută lucrări de frezare a sistemului rutier existent, de așternere a hidroizolației și înlocuire a elementelor de siguranță rutieră existente (parapeți metalici). Totodată, va fi realizată așternerea mixturilor asfaltice, vor fi montate dispozitivele de acoperire a rosturilor, iar ulterior vor fi realizate marcajele definitive”, a transmis Primăria Capitalei.
Lucrări similare vor fi realizate, în lunile următoare, și la celelalte bretele ale pasajului (eventualele restricții de circulație vor fi anunțate).
Alte lucrări vor fi realizate, ulterior, la pasajul denivelat superior: lucrări de infrastructură, la structură de rezistență și la suprastructură (montarea parapetului pietonal și a celui de protecție).
Totodată, se va interveni pentru reabilitarea liniei de tramvai și pentruasigurarea siguranței circulației (semnalizarea rutieră provizorie și semnalizarea rutieră definitivă).
Lucrările la pasaj și indicatorii tehnico-economici au fost aprobați anul trecut, în luna septembrie, pentru a se asigura circulația în condiții de siguranță pe acest pasaj și au la bază o expertiză tehnică din care au rezultat o serie de neconformități, starea tehnică a pasajului fiind încadrată că “nesatisfăcătoare”.