Divizia Porsche a grupului auto Volkswagen vrea să ajungă la vânzări de automobile alimentate electric reprezentând 40% din livrările din 2015 a producătorului specializat Tesla.
Grupul Volkswagen atacă puternic piața automobilelor electrice. Producătorul de vehicule de lux Porsche, parte a holding-ului german, urmărește atingerea unor vânzări anuale de 20.000 de automobile electrice, conform declarațiilor șefului său executiv, Oliver Blume. „Am calculat cantitatea la un ordin de mărime de aproximativ 20.000 de unități pentru modelul Mission E”, a declarat CEO-ul de la Porsche pentru o revista germană de specialitate Automobilwoche, preluată de Reuters.
Porsche, al doilea mare contributor la profitul grupului Volkswagen, intenționează să angajeze 1.400 de oameni pentru dezvoltarea, producția și vânzarea modelului Mission E, un concurent pentru marca S a grupului specializat Tesla, care în anul 2015 a livrat 50.580 de bucăți.
În luna iulie, Uwe Hück vicepreședintele Consiliului de Supraveghere de la Porsche refuzase să ofere date certe despre volumul vizat al vânzărilor ale modelului Mission E, dar afirmase că trebuie să se livreze către piață cel puțin 10.000 de bucăți pe an pentru ca acesta să fie profitabil pentru companie.