Marca de lux electrică Polestar, care aparține grupului chinez Geely și a fost desprinsă din Volvo, a început să-și deschidă primele showroom-uri în Europa, în cadrul planului de dezvoltare a unei rețele în care publicul să poată vedea și testa mașinile sale. Modelul de business al Polestar urmărește achizițiile online, inclusiv prin abonamente și nu prin sistemul standard, cu delaeri.
Polestar și-a deschis primul showroom din Germania, în Dusseldorf, cu puțin timp înainte de livrarea primelor exemplare ale modelului Polestar 2 clienților din această țară. Anterior, marca și-a deschis primele showroom-uri în Suedia și Norvegia, primele exemplare livrate pe continent fiind expediate în portul Zeebruge, din Belgia, de unde au plecat către cele câteva mii de clienți din cele două țări nordice. Prima mașină a fost livrată deja unui client din Gothenburg, Suedia, un client care a comandat mașina în prima zi în care au fost deschise rezervările. Urmează clienții din Olanda și Marea Britanie. Livrările sunt programate astfel încât să poată beneficia de subvențiile acordate de țările UE pentru vehicule electrice.
Polestar 2 este primul model electric al mărcii, dezvoltat și construit în China, și îi urmează lui Polestar 1, care are o motorizare hibrid.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Este un moment mare. Suntem atât de aproape de livrarea primelor exemplare Polestar 2 primilor clienți din Europa. Sosirea primului transport este o dovadă a cât de mult suntem dedicați clienților noștri și cât de eficienți funcționăm la nivel global”, a declarat Thomas Ingenlath, CEO Polestar, la momentul la care primele vehicule au fost debarcate de pe vapor.
Centrele în care mașinile Polestar vor putea fi admirate și testate se numesc Polestar Spaces și vor fi într-un număr destul de mare, pentru început în țările vestice cu potențial pe piața de vehicule electrice. Centrele nu au ca scop vânzarea mașinilor, ci doar prezentarea lor, cu ajutorul consultanților, și programarea de teste.
Primele showroom-uri deschise au o arhitectură minimalistă, scandinavă, asemănătoare unei galerii de artă. „Focusul este asupra mașinilor”, au precizat reprezentanții companiei.
Până la sfârșitul acestui an vor fi deschise astfel de Polestar Spaces în 50 de locații europene.
Polestar 2 este un vehicul complet electric, a fost dezvăluit anul trecut și a intrat în producție în acest an, în luna martie. Are două motoare electrice, o baterie de 78 kWh, care oferă o autonomie de 500 km, iar prețul acestui model începe de la aproximativ 40.000 de euro. Mașina a fost prezentată încă de la bun început, în comunicatele oficiale, ca un rival al lui Tesla Model 3.