Compania românească Polach Logistics & Transport, specializată în transportul rutier internațional de mărfuri, și-a extins parcul auto, prin achiziționarea unei noi flote de 15 camioane Actros de la Mercedes-Benz, au anunțat, marți, reprezentanți ai companiei.
În ultimii doi ani, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 12 milioane de euro, iar rezultatele din primele opt luni ale anului 2015 indică o sumă de 7 milioane de euro.
Actros este un autovehicul perfect adaptat pentru a face față solicitărilor pe distante lungi, beneficiind de sistemul de telematică FleedBoard și având disponibile numeroase dotări opționale care aduc o contribuție substanțială la reducerea consumului de carburant și optimizarea costurilor de operare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Lider de piață în 2014 în topul importatorilor de camioane din România, Mercedes-Benz asigură o rețea națională și europeană de Centre Autorizate de Service și o logistică de înaltă eficiență în domeniul pieselor de schimb.
Serviciile post-vânzare Mercedes-Benz reprezintă suportul care asigură disponibilitatea maximă a autovehiculului, esențială pentru proprietarii de flote.
Polach Logistics & Transport are o flotă de peste 70 de capete tractor și 120 de semi-remorci.
Specializată în transportul rutier internațional de mărfuri, Polach Logistics & Transport a început activitatea în anul 1996, odată cu achiziționarea primului camion, iar din 2003 Polach a început să efectueze curse internaționale.
"A fost foarte dificilă contractarea primului leasing. Pe vremea aceea nimeni nu voia să te finanțeze. Am fost nevoit să dau 50% avans la primul camion nou achiziționat în leasing", arată Andrei Covaci, proprietarul grupului de firme Polach.
Flota Polach depășește 70 de camioane, din care aproximativ 50% sunt camioane Euro VI, 40% Euro V și EEV și doar câteva unități sunt mai vechi, Euro III.
Andrei Covaci explică cum a luat decizia de a introduce un nou brand în flotă.
"Am luat această hotărâre în urma unui test-drive pe trei modele diferite. Ne doream un autovehicul fiabil cu un consum redus. Testul cu Mercedes-Benz Actros 1842LSnRL l-am făcut cu tonaje mari tur-retur și traseu greu - nordul Italiei - și sincer, am rămas surprins de consumul înregistrat. La fel de impresionat am fost și la prima încărcare a camioanelor nou achiziționate, când pe un traseu de 1.630 km, din Germania până la noi în curte, cu 5 tone încărcătură, am avut un consum de 21,3 l/100km".
Mercedes-Benz se află în topul importatorilor de camioane din România, fiind lider de piață în 2014.
"Fiecare posibilitate de achiziție ne oferă șansa de a prezenta produsele și serviciile Mercedes-Benz și cum acestea pot servi cât mai bine nevoilor personalizate ale fiecărui client. Ne bucurăm că reprezentanții companiei Polach au apreciat performanțele camioanelor Actros și că avem ocazia de a susține evoluția companiei prin oferirea unor produse de încredere, având desigur și susținerea unei platforme foarte bune de servicii de post-vânzare. Suntem siguri că experiența aceasta va fi doar începutul unei colaborări pe termen lung", a declarat Ovidiu Pintilie, Sales & Marketing Manager Trucks în cadrul Mercedes-Benz România.
Polach Logistics & Transport a optat pentru o configurație a camioanelor Actros optimizată pentru transportul pe distanțe lungi, incluzând dotarea acestora cu sisteme adiționale care aduc o contribuție substanțială la reducerea consumului de carburant și AdBlue și optimizarea costurilor de operare. Astfel, toate cele 15 unități Actros 1842LSnRL din noua flotă Polach sunt dotate cu Predictive Powertrain Control (PPC), un sistem inovator care îmbină hărțile digitale și GPS cu Mercedes PowerShift 3, prin utilizarea căruia camionul obține consumul optim de combustibil, indiferent de variațiile de relief ale traseelor parcurse.
De asemenea, modelele achiziționate beneficiază de sistemul de telematică FleedBoard, care furnizează informații despre traseul și localizarea autovehiculelor prin satelit și oferă o analiză amănunțită a performanțelor pe baza stilului de condus, planificarea intervalelor de mentenanță și permite emiterea de rapoarte privind vitezele de deplasare și a timpilor de conducere.
În ceea ce privește planurile de viitor ale companiei, acestea includ un depozit de logistică în Germania, la Nürnberg.
"E punctul de mijloc al țării. Dacă vii din orice țară, fie Anglia, Franța, Belgia sau Olanda, punctul de trecere este Nürnberg. Acolo dorim să demarăm construirea unei facilități de depozitare de genul 'hub'. Am găsit un loc de 1.000 mp, iar anul viitor în ianuarie începem construcția", a declarat managerul Polach.
Sursa: Agerpres