PSA ia în calcul să crească ritmul de producție pentru noul model Peugeot 208 electric, deoarece cererea pentru acesta este mai mare decât au estimat inițial șefii companiei.
Jean-Phillippe Imparato, CEO al mărcii Peugeot, a declarat la evenimentul de lansare a noii generații a compactei 208, că planurile inițiale prevedeau o pondere de aproximativ 10% din producția lui 208 să fie electrice, însă cererea mare pentru această versiune i-a determinat să ia în calcul un volum mai mare al lui e-208, potrivit Automotive News.
„Din cele 40.000 de lead-uri calificare pe care le-am primit (n.r. pentru 208), jumătate erau pentru e-208”, a spus Imparato jurnaliștilor. El a mai precizat că este prea devreme să spună dacă volumul total al lui e-208 va fi mult mai mare sau este vorba doar despre cei care sunt nerăbdători să cumpere noile tehnologii. „Putem duce e-208 până la 20% din producția noului 208, de aproximativ 300.000 de mașini pe an”, a mai spus șeful Peugeot.
Chiar și la un volum de 10% din producția totală, modelul electric va face profit, apreciază Jean-Phillipe, care spune că nu e nevoie să forțeze volumele pentru a face un breake even.
CITEȘTE ȘI Dacia își menține creșterea peste medie în Germania, deși a avut o lună cu volume mici și o cotă de piață redusăPeugeot a calculat costul de utilizare al noului e-208, care este la egalitate cu cel al versiunii echipate cu motorul pe benzină 1.2 litri, de 130 CP, cu cutie automată în 8 trepte. Cu un avans de 3.500 de euro, e-208 va costa sub 400 de euro pe lună, în Europa, similar cu modelul pe benzină. Avantajul vine și din valoarea reziduală, despre care specialiștii, citați de cei de la Peugeot, spun că este cu 2.000 de euro mai mare decât 1.2 litri benzină.