Onvo, brandul cu prețuri mici lansat de compania chineză de mașini electrice premium Nio, își propune să concureze Tesla cu primul său vehicul, SUV-ul L60, al cărui preț va porni de la 149.900 de yuani chinezești (21.210 USD), dacă cei care îl achiziționează vor face un abonament lunar pentru baterie, începând de la 599 de yuani, transmite CNBC.
Acesta este echivalentul a puțin peste 1.000 de dolari pe an pentru ”închirierea” bateriei.
Prețul unui vehicul cu baterie pornește de la 206.900 de yuani, scrie News.ro.
Livrările sunt programate să înceapă pe 28 septembrie.
Acțiunile Nio au crescut pentru scurt timp cu peste 3,5% în tranzacțiile din SUA, joi, după lansarea Onvo L60.
Când Nio a lansat brandul Onvo în mai, compania a spus că L60 va începe să se vândă la 219.900 de yuani, comparativ cu vehiculul Model Y al Tesla, cu un preț de 249.900 de yuani.
Zeekr, producător auto susținut de Geely, urmează să lanseze în China primul său SUV electric de dimensiuni medii, Zeekr 7X, pe 20 septembrie, la un preț începând de la 239.900 de yuani.
CITEȘTE ȘI FOTO IBM și Microsoft au deschis la București un centru comunLa sfârșitul lunii august, Xpeng a anunțat că marca sa de serie Mona va începe vânzarea coupe-ului său electric M03 în China. Prețul versiunii de bază începe de la 119.800 de yuani, cu o autonomie de 515 kilometri (320 mile) și unele funcții de asistență la parcare.
O versiune a Mona M03 cu funcțiile mai avansate de asistență pentru șofer ”Max” și o autonomie de rulare de 580 de kilometri se va vinde la un preț de 155.800 de yuani.
În comparație, cea mai ieftină mașină a Tesla – Model 3 – costă 231.900 de yuani în China, după o reducere a prețurilor în aprilie.
Companiile chineze de mașini electrice s-au extins treptat în străinătate, adesea începând cu Europa. Cu toate acestea, Uniunea Europeană se apropie de finalul unui proces care ar crește tarifele la mașinile electrice cu baterii de fabricație chinezească importate, de la începutul lunii noiembrie.