Densitatea zonei de la stația Tokyo până la Aeroportul Otopeni este cea mai mică din București și, deci, se pune problema dacă această investiție de 700 de milioane de euro este utilă în această formă, a declarat ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă.
"Se pune problema dacă această investiție de 700 de milioane de euro (linie de metrou până la Otopeni, n.r.) este utilă în această formă, mai ales că Bucureștiul are mare nevoie de alte linii de metrou. E vorba de linia M5 care traversează de la est la vest Bucureștiul, apoi continuarea spre sud a liniilor 4, chiar și pe linia M7 din Colentina până în Rahova. Toate acestea sunt linii necesare care unesc cartiere cu densitate de oameni. Densitatea zonei de la (stația, n.r.) Tokyo până la Aeroportul Otopeni este cea mai mică din București. Sunt păduri acolo. Toate acestea ridică semne de întrebare asupra fezabilității. O linie de metrou nu costă doar construcția, costă operarea foarte mult. Linia deschisă în Drumul Taberei ne costă 175 de milioane (de lei, n.r.) pe an. Recuperăm 25 de milioane din bilete, deci 150 de milioane este subvenție. Cred că trebuie să investim cu cap. Experții Băncii Europene de Investiție ne ajută să investim cu cap. În ceea ce privește Clujul, în PNRR în discuțiile actuale, sunt prevăzute 300 de milioane de euro și alte 300 de milioane de euro pentru București", a explicat Cătălin Drulă, potrivit Agerpres.
Ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă, a efectuat miercuri o vizită pe șantierul Autostrăzii de Centură București-Sud (A0 SUD), lot 2, împreună cu vicepremierul Dan Barna.