Daimler a anunțat că vânzările diviziei sale de lux Mercedes-Benz au urcat în februarie cu 11,2% pe plan global, la 133.752 de vehicule, cel mai semnificativ avans lunar înregistrat vreodată în istoria companiei germane, transmite site-ul inautonews.com.
"Mercedes-Benz și-a continuat în februarie drumul spre succes, cu o contribuție majoră din partea SUV-urilor și a mașinilor compact ", a afirmat Ola Kallenius, șeful Departamentului de vânzări.
Cererea ridicată pentru noile SUV-uri și modelele compact Mercedes-Benz în Europa, China și SUA a majorat vânzările brandului cu 14% în primele 11 luni din 2015, la nivelul record de 1,69 milioane de vehicule. Livrările din perioada ianuarie - noiembrie 2015 sunt mai ridicate decât cele de pe parcursul anului trecut.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Luna trecută, vânzările din China, cea mai mare piață a Mercedes-Benz, au urcat cu 39%, la 36.313 vehicule, în timp ce în primele 11 luni din 2015 avansul a fost de 33%, sau 335.688 modele. Obiectivul companiei era să vândă anul acesta peste 300.000 de vehicule pe cea mai mare piață auto din lume.
Obiectivul strategic al Mercedes este să redevină lider mondial pe piața automobilelor de lux, o poziție pe care a pierdut-o în fața BMW în 2005, iar în 2011 a căzut pe locul al treilea, după Audi.
Sursa: Agerpres