Mazda România a anunțat rezultele de vânzări după primele șase luni din 2018, un an excelent pentru industria auto și pentru dealerii de autovehicule.
Marca japoneză Mazda a înregistrat pe piața din România o creștere de 35% față de perioada similară a anului trecut, cu un total de 1.129 de unități, cu aproape 200 de vehicule mai multe decât în primul semestru din 2017. Este pentru prima dată în ultimul deceniu când Mazda depășește pragul de 1.000 de autovehicule în primele șase luni din an.
Potrivit informațiilor oficiale, cel mai vândut model al mărcii, în România, a fost, anul acesta, Mazda3, care a înregistrat 402 comenzi în intervalul ianuarie - iunie, cu 23% mai multe decât anul trecut. Acesta s-a menținut pe primul loc în preferințe, deși SUV-urile CX-5 și CX-3 au avut volume aproapiate (398 și, respectiv, 215 unități).
CITEȘTE ȘI FOTO Prima imagine a VW T-Cross, rivalul Daciei Duster, cu un preț mai mic și dimensiuni reduse„Așa cum anticipam la finalul primului trimestru, SUV-urile CX-5 și CX-3 continuă să contribuie în mod semnificativ la vânzările Mazda în România. Totodată, compacta 3 reconfirmă că este un jucător important în segment prin volumul mai mare de 400 de unități și pachetul atractiv ce integrează linia de design KODO și cele mai recente tehnologii SKYACTIV”, spune Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.