Maserati a anunțat care sunt planurile pentru era electrificării, pe segmentul în care, pentru moment, marca de lux nu a lansat niciun model. Dificultățile cu care s-a confruntat grupul Fiat Chrysler în ultimii ani au încetinit noile proiecte, materializate pentru moment printr-un nou model.
Maserati a prezentat un nou model, MC20, care completează gama oferită de producătorul italian. Modelul a fost prezentat ca un succesor al lui MC12, produs acum 15 ani. Cu acest model, cei de la Maserati spun că intră într-o nouă eră, deși vorbim tot despre un motor pe benzină, un V6 extrem de puternic, de 630 CP și o accelerație de 2,9 secunde.
Cu ocazia acestei lansări, compania anunță însă și faptul că și-a pus la punct un plan pentru electrificare. Strategia se cheamă Folgore și prevede, pentru început, electrificarea modelelor GranTurismo și GranCabrio. Informațiile oficiale arată că acestea vor fi dezvoltate în Modena și vor fi produse în Torino. După cele două, cei de la Maserati spun că va veni și rândul lui MC20, care va primi și el o versiune electrică, aici fiind secretul intrării în noua eră. Acesta va fi fabricat la uzina mărcii din Modena. Nu au fost însă anunțate și datele de lansare ale acestor modele.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Maserati a început, deja, electrificarea parțială, cu primul hibrid, Ghibli, lansat în luna iulie și despre care reprezentanții companiei ne spun că nu „trădează filosofia și valorile mărcii”.
De asemenea, Maserati mai anunță, de asemenea, un SUV numit Grecale, după numele unui vânt al Mediteranei.
Vânzările Maserati au fost în acest an afectate dramatic de restricțiile cauzate de epidemia de coronavirus. După șapte luni, marca italiană înregistra doar 1.698 de exemplare vândute, față de 3.630, în 2019, aproximativ 53% în minus, aproape dublu față de scăderea pieței europene. Pentru comparație, Porsche a vândut doar în luna iulie peste 1.500 de unități Taycan, noul model electric al mărcii.