Lufthansa intenționează să-și recupereze călătorii în interes de afaceri prin creșterea numărului de zboruri și îmbunătățirea serviciilor de catering, a afirmat Christina Foerster, membru al Board-ului operatorului aerian german, responsabil pentru transmite Reuters.
În prezent Lufthansa transportă aproximativ 50% din pasagerii care zburau înaintea crizei provocate de pandemia de Covid-19 și operează 88% din destinațiile de dinaintea pandemiei, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Frecvențele zilnice vor crește către multe destinații. Asta este important pentru călătorii în interes de afaceri care vor să se întoarcă în aceeași zi din călătorie", a declarat Christina Foerster într-un interviu acordat grupului media Funke.
Oficialul a adăugat că Lufthansa va adăuga un zbor la mijlocul zilei către rutele populare și va introduce câteva meniuri pentru clienții premium, de la 1 septembrie, combinând bucătăria germană cu cea internațională.
Compania aeriană este bine pregătită pentru majorarea cererii când se vor relua călătoriile către Statele Unite, a dat asigurări Foerster.
Profiturile și veniturile companiilor aeriene au fost afectate de pandemie, din cauza scăderii semnificative a numărului de pasageri, în urma restricțiilor de călătorie pe plan global.
Grupul Lufthansa include și companiile Swiss International Air Lines, Brussels Airlines, Austrian Airlines, Eurowings și Lufthansa Cargo.
Și directorul general al grupului aeronautic european Airbus, Guillaume Faury, estima recent că nivelul călătoriilor de afaceri cu avionul va reveni în cele din urmă aproape de nivelul de dinaintea pandemiei, iar companiile aeriene vor aloca același spațiu locurilor de la clasa business ca și înainte.
CITEȘTE ȘI RDF Arad a realizat investiții de 5.7 milioane euro în soluții de depozitare, tehnologie și utilaje și vizează să achiziționeze companii cu domenii de activitate conexeTransportul aerian nu reușească să depășească perioada de criză în pofida accelerării campaniei de vaccinare din statele dezvoltate. În condițiile în care reuniunile online au câștigat teren în timpul pandemiei, rămâne de văzut în ce măsură se vor redresa călătoriile de afaceri cu avionul. Dar Faury a declarat că s-a schimbat gândirea corporativă.
"Companiile realizează că la un moment dat vor trebui să-și reîntâlnească personal clienții și furnizorii. La un moment dat, ele trebuie să fie prezente la fața locului pentru a dezvolta produse sau pentru a construi fabrici", a explicat șeful Airbus.
Acesta a adăugat: "Companiile aeriene ne informează că, ținând cont că trebuie să decidă acum cum vor arăta locurilor în avioanele lor în viitor, intenționează să aibă tot atâtea locuri la clasa business ca înainte de pandemie".