Pentru a eficientiza serviciul la bord, KLM Royal Dutch Airlines va introduce un nou concept de întâmpinare pentru zborurile intercontinentale de la clasa Economy și un nou sistem de servire a mesei. Anul 2017 a însemnat înregistrarea unui număr record de pasageri pentru KLM. Peste 41 milioane de călători au ales grupul pentru călătoriile lor, iar gradul de ocupare al zborurilor a atins 88,4%.
Astfel, la începutul unui zbor intercontinental, pasagerii de la clasa Economy vor primi o sticlă cu apă, un prosop răcoritor și căști, fapt considerat că va ajuta pasagerii să se pregătească de călătorie. După acest serviciu de întâmpinare, pasagerii vor avea la dispoziție o gamă largă de feluri de mâncare, inclusiv meniu cald, salată și desert.
În timpul zborurilor de durată medie și de lungă durată, selecția gustărilor va fi și mai extinsă, cu înghețată, dulciuri și diverse snack-uri. Pasagerii vor fi invitați să aleagă toate aceste gustări de la bufet.
CITEȘTE ȘI Acțiunile Air France-KLM s-au prăbușit cu până la 14% după demisia directorului generalNoile servicii vor fi introduse începând cu 1 iulie 2018 pe 8 rute intercontinentale, între care Osaka, Hong Kong, Vancouver, Seoul, Rio de Janeiro și Houston. De la începutul programului de iarnă, din 28 octombrie, serviciile vor fi disponibile pe toate zborurile intercontinentale KLM.
KLM are 98 de ani de existență și este un pionier în industria aeriană și cea mai veche companie aeriană care continuă să opereze sub numele său original. KLM a înregistrat un record de 32,7 milioane de pasageri în 2017, oferind pasagerilor săi zboruri directe către 165 de destinații cu o flotă de peste 160 de aeronave. Compania aeriană are peste 32.000 de angajați în întreaga lume. Grupul KLM a transportat în total peste 41 de milioane de pasageri în 2017. În afară de KLM, grupul KLM include și KLM Cityhopper, Transavia și Martinair. Rețeaua KLM conectează Țările de Jos cu toate regiunile economice cheie ale lumii.