Exproprierile aferente Terminalului 2 al Aeroportului Internațional Henri Coandă, începute în 2019 și finalizate în 2021, ar putea fi anulate și terenurile returnate lui Ion Țiriac. Legea îi permite să ceară acest lucru dacă statul nu face investiția pentru care a fost expropriat, arată un mesaj al Asociației Pro Infrastructura.
CNAB, compania de stat care administrează cele două aeroporturi ale Capitalei, a actualizat studiul de fezabilitate necesar noului terminal și este într-o fază avansată cu documentația de licitație necesară proiectării și execuției.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
API spune că în 3 ani de zile, la nivel guvernamental, nu s-a făcut niciun progres real ca să se asigure banii necesari proiectului.
Terminalul 1 al Aeroportului Otopeni a fost modernizat ultima oară în 2011 și este proiectat la o capacitate anuală de 6 milioane de pasageri, iar traficul în 2024 va depăși 15 milioane.
Terminalul 2 ar fi trebuit să livreze aproximativ 100.000 mp de spații noi și 25 de porți de îmbarcare.