Înmatriculările de autoturisme noi Dacia în Germania au revenit pe creștere în martie, după două luni de scăderi consecutive, însă volumele vândute în primul trimestru s-au redus cu 2,7% raportat perioada similară a anului trecut, la 10.388 unități, potrivit datelor Biroului german de înmatriculări auto KBA.
În perioada ianuarie-martie 2015, livrările Dacia pe piața germană s-au situat la 10.676 unități.
Luna trecută, înmatriculările de turisme sub marca Dacia au crescut cu aproape o treime comparativ cu februarie, de la 2940 unități la 3818 unități, după ce în precedentele două luni scăzuseră cu 5,2%, respectiv 19,1%. Față de martie 2015, însă, numărul înmatriculărilor a coborât cu 5,9%.
CITEȘTE ȘI Daimler deschide o nouă fabrică în Alba, Guvernul promite sprijin pentru furnizorii din industria autoDupă primele trei luni ale anului, Dacia avea o cotă de piață în Germania de 1,3%, față de 1,4% în perioada similară a anului trecut.
Per total, piața auto din Germania a crescut în perioada ianuarie-martie cu 4,5%, la 791.424 unități. Înmatriculările Renault, proprietarul Dacia, au urcat cu 8,2% în primul trimestru, la 24.784 mașini, echivalentul unei cote de piață de 3,1%.
Grupul german Volkswagen a raportat scăderi pentru trei dintre cele cinci mărci de autoturisme, cel mai abrupt declin, de aproape 4%, fiind consemnat de marca omonimă, sub care au fost vândute 162.417 unități.