Înmatriculările Dacia în Franța au scăzut cu 5,6% în primele 10 luni

Înmatriculările Dacia în Franța au scăzut cu 5,6% în primele 10 luni
scris 2 nov 2015

Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Franța au scăzut cu 5,6% în primele 10 luni ale anului, față de perioada similară din 2014, la 81.978 de unități, în pofida unei creșteri de 5,7% a pieței auto franceze, potrivit datelor asociației constructorilor auto francezi CCFA.

După primele zece luni ale anului, cota de piață a mărcii Dacia se situa la 5,18%, în scădere de la 5,8% în aceeași perioadă a anului precedent.

Urmărește-ne și pe Google News

În luna octombrie, înmatriculările de autovehicule Dacia noi au scăzut cu 5,4% față de perioada similară a anului trecut, la 7.331 de unități. Astfel, cota de piață  a mărcii românești a fost de 4,55% în octombrie, în scădere de la 4,84% în aceeași perioadă din 2014.

Înmatriculările de autovehicule noi ale grupului Renault, deținătorul Dacia, au crescut cu 2,6% în perioada ianuarie-octombrie, la 393.773 de unități, echivalentul unei cote de piață de 24,88%, în scădere de la 25,64% în urmă cu un an.

În octombrie, au fost înmatriculate 38.979 de autoturisme ale grupului Renault, în creștere cu 2,9% comparativ cu aceeași lună a anului 2014. Cota de piață a grupului a fost de 24,2%, în urcare de la 23,66% în octombrie 2014.

Piața auto franceză a înregistrat o creștere de 5,7% în perioada ianuarie-octombrie, la 1.582.465 de autovehicule. În luna octombrie au fost înmatriculate 161.030 de autoturisme noi, în urcare cu 0,6% față de perioada corespunzătoare din 2014.

Franța este cea mai mare piață a constructorului de la Mioveni, fiind urmată de Germania.

Înmatriculările grupului german Volkswagen în Franța au crescut cu 4,5%, la 219.473 de autovehicule, în primele 10 luni ale anului, raportat al perioada similară a anului precedent. În octombrie, înmatriculările grupului VW au urcat cu 3,4%, la 23.064 unități, în pofida scandalului în care producătorul german este implicat.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia
franta
renault
inamtriculari
piata auto
vw
volkswagen